החזרי מס – האם גם לכם מגיע?

שמעתם על אנשים רבים שהגישו בקשות שונות להחזרי מס בשנים האחרונות? אם כך, כמובן שאפשר להבין מדוע גם אתכם זה יכול לעניין. אם המדינה חייבת לי כסף כי שילמתם יותר מידי מיסים, מדוע שלא אדרוש את מה שמגיע לי? האמת היא, שבהחלט יכול להיות שגם לכם מגיעים כספים שונים ואולי אתם אפילו לא יודעים על כך, אז למה שלא תבדקו זאת עוד היום? יש לא מעט סיבות שבגינן אנשים זוכים לקבל החזרי מס מרשויות המיסים ולכן, אם אתם אולי נכנסים לקטגוריה כזו או אחרת, מדוע שלא תבררו זאת עוד היום? יכול להיות שמגיעים לכם החזרים כי נולד לכם ילד, כי עשיתם עוד תואר ראשון אולי כי אחד מכם יצא לחופשת לידה והאריך אותה? אין שום סיבה שבגללה אתם לא צריכים לבקש את מה שמגיע לכם, ובטח שלא בימינו, כאשר ניתן לעשות זאת בקלות רבה כל כך.

מה באמת צריך לעשות בפועל כדי לקבל את מה שמגיע לכם?

האמת היא שבין אם מגיע לכם החזר מס כי אתם מטפלים בקשיש סיעודי ובין אם הסיבה שבגללה אתם רוצים לבדוק זאת לעומק היא אחרת, אנחנו מציעים שתבדקו איך עושים זאת. האם באמת נדמה לכם שגם היום, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, הכול כל כך מסובך ומורכב? כמובן שלא, כי היום אפילו לרשות המיסים יש אתר אינטרנט אינפורמטיבי ונוח. כמו כן, אתם יכולים לפנות גם ישירות לפקיד השומה של רשות המיסים ולשאול אותו את כל מה שהייתם רוצים לברר. יש גם מקרים שבהם ניתן יהיה לפנות אל יועץ מס ופשוט לבקש ממנו שיבצע עבורכם את העבודה ואת כל הבירורים, כי למה לא בעצם? כאשר מישהו אחר עושה עבורכם את העבודה זה הרבה יותר נוח, ואם מדובר על עניין מקצועי כמו בירורים מול רשות המיסים, זה גם עדיף. מה שכן, בין אם אתם בוחרים רואה חשבון ובין אם אתם פונים אל יועץ מס, כדאי יהיה לבדוק כמובן שאתם בוחרים אנשי מקצוע שבאמת ניתן יהיה לסמוך עליהם ועל כל המידע שהם יתנו לכם.

החזרים של מיסים

הגשת בקשה אחרי שנים שחלפו

עוד נתון מעניין שלא כל האנשים יודעים על הנושא של החזרי מס, זה שהיום ניתן להגיש את הבקשות הללו גם בצורה רטרואקטיבית. אם ניקח לדוגמא זוג הורים שנולד להם ילד ושהם זכאים להחזרי מס, אנחנו נראה שלא תמיד הורים מטפלים בעניין הזה. אם יש משהו שמאפיין את התקופה שבה נולד לנו ילד – זה שאין לנו זמן לעשות כלום כמעט. לכן ברור מדוע הורים צעירים לא ישר פונים אל רשות המיסים כדי לברר מה מגיעים להם ואיך לקבל את הכסף שלהם בחזרה. עם זאת, האם זה אומר שאותם הורים איבדו את זכותם להחזרי מס בגין הילד שנולד? התשובה היא בהחלט לא. בימינו אפשר להגיש את רוב הבקשות להחזרי מס גם שש שנים אחורה, מה שאומר שאפילו אם הזמן חלף ולא התעסקתם בעניין, זה עדיין לא מאוחר מידי ואין סיבה שתוותרו על הסכום שמגיע לכם לקבל בחזרה.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »
6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »