ממשיכים להתקדם עם הר הכסף 2

כולם מכירים את סרטי ההמשך שמוציאות חברות הסרטים השונות. לאחר יציאת סרט שנחשב ליצירת מופת כמו "שליחות קטלנית" או "מטריקס" רוצות החברות להמשיך את המומנטום ולנצל את הרגע ולכן מוציאות סרט המשך בכדי להפיק הכנסות נוספות משובר הקופות שלהן. בשנת 2013 השיק משרד האוצר את האתר "הר הכסף" והוא הפך להיות הצלחה מסחררת. אנשים ביצעו חיפושים ומצאו כספים שהיו אבודים לאורך עשרות שנים וכך יכלו להשתמש בהם ולממש את הזכויות המגיעות להם. לאור ההצלחה החליטו גם במשרד האוצר להשיק המשך והוציאו לאוויר העולם בשנת 2016 את "הר הכסף 2". מה ההבדל ביניהם, למה היה צריך את שניהם ומה ניתן לעשות עם האתר? כל התשובות ממש כאן.

הכסף

הר הכסף 2 – המדריך המקוצר

מה ניתן לחפש?

באתר "הר הכסף" הראשון ניתן לאתר את כל סוגי קרנות הפנסיה, קרנות ההשתלמות וביטוחי החיים עם חיסכון שיש על שמו של המחפש ברחבי הארץ. זהו חיפוש משמעותי ביותר, אך האתר "הר הכסף 2" שדרג אותו. באמצעות חיפוש כעת ניתן למצוא גם חשבונות בנק שלא מתקיימת בהם פעילות או פיקדונות לא פעילים. אלו יכולים לתת תמונת מצב כללית על הנמצא בבנקים ולאפשר לפנות אל בנקים ספציפיים בידיעה שקיים אצלם חשבון לא פעיל.

מהם חשבונות או פיקדונות לא פעילים?

חשבון בנק שאינו פעיל נחשב לחשבון שבמהלך עשרת החודשים האחרונים לא בוצעה בו אף הוראה. לאחר פרק זמן זה מנסה הבנק לאתר את הבעלים של החשבון, ובמידה ואינו מצליח במשך חודשיים, מוגדר החשבון כלא פעיל. פיקדון לא פעיל יכול להיות גם כן פיקדון שלא נעשתה בו כל פעולה במשך עשרה חודשים או כזה שהגיע מועד הפירעון וכעת הסתיימו ההפקדות בו והוא נחשב לחסר פעילות מרגע זה.

איתור חשבונות של נפטרים

במקרה ואדם נפטר באופן פתאומי או שלא ערך צוואה, כיצד ניתן לדעת היכן התנהלו חשבונותיו? הפנסיה וחשבונות הבנק שלו עלולים להישכח או שייקח זמן רב למצוא אותם. החידוש באתר הר הכסף 2 מאפשר למצוא את החשבונות הללו בקלות וביעילות וללא צורך בעבודה בלשית. עד השקת האתר היו צריכים היורשים לחפש בכל הבנקים בארץ, להגיש בקשות ולשלם עמלות בהתאם למדיניות הבנק וכפי ראות עיניו. התהליך באתר מתבצע בקלות, ביעילות ולא פחות חשוב – בחינם!

נתוני המערכת

כדאי להכיר כי המערכת יעילה מאוד באיתור חשבונות לא פעילים או רדומים, אך יש לזכור כי ישנם פרטים רבים שעדיין חסרים ועליהם יש להמשיך את הבירור בהתאם לבנק שבו נמצא החשבון. למערכת אין אפשרות לדעת האם קיים יותר מחשבון אחד בבנק בו אותרה הפעילות הרדומה. כמו כן, אין אפשרות לדעת מהי היתרה או מספרי החשבון המדויקים. במידה וישנו תאריך יעד למשיכת הכסף, גם זאת לא ניתן לדעת דרך המערכת, כך שהעבודה לאיתור החשבונות ולמימושם אינה נגמרת עם האתר, אלא מתחילה שם.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »