כל מה שצריך לדעת על ביטוח בניין משותף

ביטוח בניין משותף מאפשר לכם להיות בטוחים כי במידה ותתרחש תקלה, לא תאלצו להוסיף כסף. כיצד זה מתבצע ומה חשוב לדעת? להלן כל הפרטים.

ביטוח בניין משותף – הדרך הבטוחה לשקט נפשי

מגורים בבניין משותפים מחייבים נקיטת פעולות הקשורות בעולם הביטוח, וזאת על מנת להבטיח כי במידה ותתרחש תקלה באחת מהמערכות המשותפות לדיירים או שייגרם נזק לאחד מהבאים לבניין, תהיו מכוסים מכל הכיוונים. לאור העובדה כי כיום רובנו מתגוררים בבניינים משותפים, לקיחה של חברה אשר מתמחה בתחום ויודעת לספק את פוליסת הביטוח הטובה ביותר תוכל לאפשר לכם לרכוש ביטוח לבניין המשותף, ביטוח צד ג', ביטוח לנזקי צנרת או מערכות אחרות כמו גם ביטוח מבנה, למקרה של רעידת אדמה. בנוסף, באזורים בהם ישנה מתיחות ביטחונית חשוב מאוד לבצע את הרכישה של הפוליסה הזו, וזאת משום שאם ייגרם נזק לבניין המדינה לא תישא בעלויות, אלא הדיירים. על כן, חשוב מאוד לבצע רכישה ביטוח בניין משותף, בהקדם האפשרי ותוך בחינה של האפשרויות אותן מציעות חברות הביטוח השונות, זאת לאור העובדה כי לכל חברה מדיניות משלה כמו גם קטגורית מחירים משתנה, בהתאמה למספר הדיירים, הקומות בניין וכו', כמו גם החרגות ספציפיות אשר מתקשרות לצרכים הקולקטיבים של הדיירים.

בניין בצבע חום

רכישה של ביטוח בניין משותף – ללא צורך בהסכמה של כלל הדיירים

חשוב לזכור כי רכישה של ביטוח בניין משותף איננה מחייבת הסכמה של כל דיירי הבניין, אלא רק של נציגות הדיירים, קרי – ועד הבית, כפי שמסבירים המומחים של חברת ביטוח בתים משותפים אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף, זאת לאור צוות אמין ומקצועי אשר מוודא כי תקבלו את הצעות המחיר הטובות ביותר תחת קורת גג אחת, מה שמהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם לרכישה מהירה אשר מותאמת בדיוק לתקציב של הדיירים, כמו גם ליווי מקצועי  לכל אורך התהליך. להלן כל המידע שכל דייר חייב לדעת לגבי חברה אשר נחשבת לחוד החנית בתחומה.

רכישת פוליסת ביטוח בית משותף – באמצעות חברת ביטוח בתים משותפים

חברת ביטוח בתים משותפים חרטה על דגלה להעניק לקהל הלקוחות את השירות המקצועי והטוב ביותר, ואכן מסקרי שביעות רצון אותה ביצעה החברה עולה כי רמת השביעות של הלקוחות גבוהה, זאת לאור מחירים אטרקטיביים אשר מותאמים בדיוק לתקציב של דיירי הבניין, כמו גם החרגות שונות אשר הן חשובות ביותר בכל הקשור לנושא הביטוח. באמצעות צוות העובדים המקצועי של החברה תוכלו לקבל את כל המידע הרצוי  לכם תחת קורת גג אחת, ובכך להבטיח כי הפוליסה אותה אתם רוכשים במשותף בעבורכם ובעבור הבניין היא פוליסה אשר מותאמת בדיוק לצרכים ולתקציב. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://www.home-insurance.co.il , השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »