איך לבחור פורטל דרושים שיגרום לך לקבל את העבודה הבאה

חיפוש עבודה הינו תהליך מאתגר שיכול לקחת זמן רב.

עם זאת, ישנם אתרי אינטרנט רבים המסייעים מאוד בתהליך זה ויכולים לקצר את מסע חיפוש העבודה.

פורטל דרושים מאפשר גישה נוחה למשרות רבות, מספק עליהן מידע רלוונטי ומאפשר הגשת מועמדות בקליק.

אז איך בוחרים פורטל דרושים שיעזור לכם בחיפוש?

 

מחשב נייד

 

מה הוא פורטל דרושים?

כיום רוב תהליך גיוס העובדים מתרחש במרחב המקוון. אם בעבר היו מפרסמים מודעות דרושים בעיתונים או בלוח מודעות, כיום נהוג לפרסם מודעות דרושים באתרי אינטרנט ייעודיים וברשתות החברתיות. חיפוש עבודה במקום כמו פורטל דרושים הופך את התהליך לזמין, קל ויעיל הרבה יותר. אותם אתרים מציעים שירותים שימושיים המעלים את הסיכויים שלכם למצוא עבודה.

 

מה חשוב לבדוק שיש בפורטל הדרושים?

מגוון רחב של משרות:

כאשר אתם מתחילים בתהליך חיפוש העבודה, תרצו שבפורטל הדרושים יהיו סוגים רבים של משרות, בתחומים ובחברות שונות. זאת, כדי שתוכלו להציע את מועמדותכם לכמה שיותר משרות פנויות ובכך להגדיל את הסיכויים שלכם להתקבל.

 

המשרות מתעדכנות באופן תדיר:

לצד החשיבות של מגוון משרות רחב, יש חשיבות גבוהה באותה מידה לכך שיהיו עדכניות ורלוונטיות למועד החיפוש. ישנם אתרים ותיקים שאינם מתוחזקים ומעודכנים בתדירות גבוהה. במקרים אלו תוכלו למצוא את עצמכם מגישים את מועמדותכם למשרת החלומות שלכם, אך בדיעבד יתברר שהיא אוישה בשנה שעברה וכבר אינה רלוונטית.

 

סינון לפי קטגוריות:

תהליך חיפוש העבודה יכול להיות מעיק ומייגע – יש אלפי מודעות שמתעדכנות בכל רגע וקשה לעמוד בקצב. בנוסף, בזמן החיפוש כנראה תיתקלו במשרות שכלל לא קשורות ליכולות ולהשכלה שרכשתם. לכן, בכדי ליעל את החיפוש, מומלץ לעשות זאת באתר המאפשר סינון לפי תחומים המתאימים לכם באופן אישי.

 

שירות בתשלום למנויים:

ישנם פורטלי דרושים המציעים שירות בתשלום ובכך מספקים גישה למשרות בלעדיות. במידה והשירות דורש תשלום הוגן, זו עשויה להיות השקעה משתלמת אשר תזרז את תהליך החיפוש.

 

סוכן חכם:

כלי ששולח לכם ישירות למייל משרות בהתאמה אישית וקיים בחלק מפורטלי הדרושים.

 

כלים שימושיים נוספים:

ישנם אתרים המציעים מאמרים ומדריכים בנושא חיפוש עבודה, פיתוח קריירה, הכנה לראיון עבודה, טבלאות שכר, מישוב על קורות חיים ועוד. שירותים אלו יכולים לסייע לכם באופן משמעותי, ולאפשר לכם לרכוש כלים חדשים במסע אל עבר המשרה הנחשקת.

 

לסיכום

בכדי להקל על עצמכם בתהליך חיפוש העבודה, מומלץ להשתמש בשירותי מגוון פורטלי דרושים הקיימים ברשת. אמנם מתפרסמות מודעות דרושים ברשתות החברתיות, אך אלו יכולות להיעלם בין הפוסטים הרבים ועולמות התוכן השונים האופייניים להן. אתרי דרושים מהווים פלטפורמה ייעודית לחיפוש עבודה, ובאמצעותם ניתן להפיץ בקלות את קורות החיים שלכם למגוון רחב מאוד של משרות בלחיצת כפתור.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »