איך לדאוג לתקציב מספיק גבוה למשרד פרסום ?

כל בעל עסק חכם יודע שמאד חשוב לחסוך איפה שניתן, הרי בחישוב מתמטי פשוט : שקל שחסכת שווה לשקל שהרווחת.

אז למה למען השם להוציא כסף על פרסום, דבר שהוא לא הכרחי ולא מעשי, לכאורה ?

רק לכאורה.

פרסום הוא המנוף הכי משמעותי שלכם בהגדלת ההכנסות ומחזורי הלקוחות.

אם לא ישמעו עליכם, לא יכירו אתכם, ולא יוכלו לרכוש את שירותיכם.

למעשה, פרסום הוא כל כך חשוב שמומחים לניהול עסקי ממליצים להגדיל לו כרבע עד שליש מהשבוע העסקי שלכם!

 

עצמאי בשטח

אז אחרי שהבנתם שפרסום הוא חלק משמעותי מהצלחת העסק שלכם, ויש להשקיע בו את המשאב היקר ביותר שלכם- הזמן, אל תבזבזו אותו, הפשילו שרוולים וגשו לעבודה.
ראשית עליכם להתחיל באופן עצמאי להראות נוכחות במדיות החברתיות, להעלות פוסטים בהם אתם מספרים על העסק שלכם, מי אתם ומה אתם עושים.
גם אם אתם לא חיות סושיאל ולא אוכלים מדיות לארוחת בוקר, חשוב שתהיו נוכחים ברשת. אנחנו חיים בעידן דיגיטלי, בו המדיות החברתיות תופסות מפח משמעותי מתודעה הציבורית, ואסור לכם להתעלם מהן, גם אם זה לא הקאפ אוף טי שלכם.
זהו, סיימתם לפרסם, אתם יכולים לסימן וי על פרסום ברשימה ולהמשיך בעניינכם.

אז זהו, שלא.
פוסטים בפייסבוק הם דבר חשוב מאוד, אבל הם לא מספיקים. כדי לייצר גלים של פרסום והרחבה של מעגל הלקוחות, עליכם לחלוש על מגוון מדיות. ולא , אנחנו לא מצפים שתעשו עכשיו קורס קופירייטינג, אלא שתיעזרו באנשים שעשו אחד, וכבר בעלי נסיון וידע בתחום. להיעזר במומחים אמיתיים, שנמצאים במפעל המייצר פרסומות ,הלוא הוא משרד פרסום.

 

משרד פרסום – לא רק פרסומות

במשרד פרסום יש מחלקות שונות שמטרתן להעביר את העסק שלכם תהליך שלם שעוסק בחשיבה אסטרטגית ללקוח, בחירת קונספט פרסומי, ולבסוף הפקתו. המוצר הפרסומי עצמו – הפוסט או הסרטון הם למעשה רק קצה הקרחון של תהליך שלם.
התהליך הזה עוזר לכם להבין מי אתם ומה אתם מוכרים, וחשוב לא פחות- למי אתם מוכרים.

פרסום, ובייחוד דרך משרד פרסום מעניק לכם הרבה. על זה אין שאלה.
השאלה היא כמה הוא לוקח מכם ?
בואו נדבר במספרים.

 

תקציב הפרסום שלכם צריך להיקבע לפי הנוסחא הבאה 5% – 10%: מהמחזור כולו. נשמע הרבה?

יכול להיות, אבל אנחנו מקווים שבשלב הזה של המאמר אתם כבר מבינים שהשקעה בקידום ופרסום העסק באופן מדוייק ושיטתי ישמור את העסק שלכם בתודעה של הלקוחות הקיימים, יחשוף אתכם ללקוחות נוספים ויעניק לכם פניות והתעניינות באופן שוטף.

כמו כל הוצאה בעסק, את התקציב צריך וכדאי למדוד בפרמטרים של "עלות מול תועלת" – מה התוצאות החיוביות בפועל לעומת ההשקעה הכספית שלכם?
פרסום עובד בצורה של ריבית דריבית, ואת פירותיו של תהליך פרסומי מדויק ויעיל אתם תקטפו לאורך זמן.

 

שטרות של דולרים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך