איך לחסוך כסף כל חודש בתלוש המשכורת

תקופת הקורונה יוצרת שינויים ומגמות משמעותיות בשוק העבודה.

ענפים רבים בכלכלה הופכים ללא רלוונטיים בשל הגבלות ההתקהלות לעומת ענפים אחרים שהופכים להיות רלוונטיים יותר בשל המציאות החדשה שנוצרה.

אחד מהענפים שהפכו רלוונטיים הוא ענף השליחויות באופן כללי, ובאופן ספציפי יותר שליחויות האוכל.

בתקופה זו הישיבה במסעדות אסורה, ומי שרוצה להזמין אוכל ממסעדות צריך לאסוף את האוכל בעצמו מהמסעדה או להזמין שליח הביתה.

 

כך חברת וולט מושכת עובדים

אחת החברות שנהנו מהשינויים בשוק העודה היא חברת וולט. ענף השליחויות גדל באופן משמעותי, וחברת וולט היא אחד מהגורמים המרכזיים שקטפו את הפירות מכך.

וולט היא אפליקציה בין לאומית שפותחה בפינלנד ופעילה בערים רבות בעולם, כולל פראג, בודפשט, ורשה ולאחרונה גם בתל אביב וסביבתה. אם עד שוולט נכנסה לשוק בתל אביב היה ניתן להזמין אוכל רק ממסעדות שמפעילות מערך משלוחים, כעת ניתן להזמין אוכל מכמעט כל מסעדה בתל אביב באמצעות וולט. מדובר במהפכה של ממש בשוק המסעדנות והשליחויות במרכז, ומהפכה זו הביאה רבים להתחיל לעבוד בוולט כשליחים.

 

שירות הוצאת תלוש בזול לעובדי וולט

במסגרת המודל העסקי של וולט, שליחים לא עובדים כשכירים בחברה אלא כמעין עצמאים. המשמעות של הדבר היא שעליהם להוציא חשבוניות על העבודה שלהם, או לחילופין לשלם עמלות גבוהות מאוד כדי להנפיק תלושי שכר עבורם. מצב זה פוגע בתנאים התעסוקתיים של שליחי וולט, והחדשות הטובות היא שגם לכך יש פתרון.

חברת איזי תלוש מציעה שירות בשם גט מוטו וולט שמטרתו לתת מענה לבעיות איתן נתקלים שליחי וולט, גט דליברי ושליחים אחרים בעת הוצאת השכר. אלה הן מטרות השירות העיקריות:

  1. צמצום העמלות בחצי מהעמלות שהיו מקובלות עד שירות זה, במחיר של 2.5 אחוז בלבד
  2. רישום העובדים בצורה מסודרת בביטוח לאומי ובאמצעות כך חיסכון של 2 אחוז מס מעסיק בחודש
  3. זירוז תהליכי העברת הכספים לעובד כך שהשכר יגיע לשליח תוך יום עסקים אחד בלבד מהרגע שהוא בחשבון

 

איך השירות עובד?

השירות של איזי תלוש מאפשר לשליח להוציא חשבונית באופן היעיל ביותר במינימום עלויות וזמן. שירות גט מוטו מבצע את ההתנהלות של השליח מול רשויות המס, ובסוף כל חודש ממיר את החשבוניות שצבר השליח לתלוש משכורת על שמו, כך שלמעשה השליח עובד כשכיר.

העברת השכר לשליח מתבצעת פעמיים בחודש: פעימת שכר אחת תועבר בימים שבין ה20 ל-25 לחודש עבור העבודה בימים שבין ה-1 ל-15 לחודש, ופעימה שניה תועבר בין הימים שבין ה-8 ל-12 בחודש העוקב, עבור העבודה שהתבצעה בין הימים שבין ה-16 ל-31 לחודש.

תלוש השכר עצמו יועבר מדי חודש עד ה-10 באמצעות המייל או הווטסאפ.

 

כמה עולה השירות?

מחיר השירות הוא 2.5 אחוז מהשכר או 50 ש"ח בחודש – הגבוה מבניהם.

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »
6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »