3 דברים שכל עסק חייב

בעלי עסק? מעוניינים לרכוש עסק קיים או לפתוח את העסק שתמיד חלמתם עליו? להצלחתו של כל עסק באשר הוא, נדרשים מספר .דברים בסייסים, שבלעדיהם פשוט קשה מאוד להצליח. ריכזנו עבורכם 3 דברים שכל בעל עסק חייב שיהיה לו בעסק

כיצד להביא להצלחת העסק?

סביר להניח שאת השאלה הזו, שאל כל אחד ואחת מכם שמחזיקים עסק כזה או אחר. אחת המטרות שלנו בהקמת עסק, אם לא המטרה המרכזית, היא להביא להצלחתו של בית העסק. הצלחה עשויה להימדד במספר פרמטרים, כאשר הבולט בהם הוא הצלחה כלכלית. הצלחה כלכלית באה לידי ביטוי בהיקף מכירות גדול, בעלייה בכמות הלקוחות ובעוד פרמטרים שונים ומגוונים.

על מנת להגיע להצלחה הזו, אתם צריכים להקפיד לנהל את העסק בצורה נכונה. כיצד? לשם כך ריכזנו עבורכם 3 דברים שפשוט כל עסק חייב שיהיה אצלו על מנת שיתנהל בצורה נכונה ורווחית. מוכנים? אז קדימה, הוציאו דף ועט ותתחילו לרשום.

מדד נתונים

3 דברים שכל עסק חייב

הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר הוא בידול. בידול בא לידי ביטוי בהמון היבטים, כאשר הבולט שבהם הוא בתחום המיקוד בפלח האוכלוסייה המתאים לאופי העסק שלכם. מה הכוונה? כאשר אתם באים למכור מוצר או שירות כשלהו, סביר להניח שהמוצר הזה יהיה יותר אטרקטיבי לקבוצה מסוימת באוכלוסייה מאשר לקבוצה אחרת. לדוגמא, אם אתם מוכרים ציוד גלישה, קהל היעד שלכם יהיה בתי ספר לגלישה, גולשים מקצועיים או אנשים שזה התחביב שלהם. כל שאר האנשים אינם נכללים באוכלוסייה הרלוונטית עבורכם. מדוע זה חשוב להשקיע במציאת הבידול העסקי? מכיוון שכל אוכלוסייה אחרת שאינה קשורה למוצר או לשירות שלכם – מביאה לבזבוז של משאבים בדמות זמן וכסף.

הדבר השני והחשוב לא פחות הוא תודעת שירות. בסופו של יום, לקוח יחליט אם לחזור או לא לחזור לעסק שלכם בעיקר בגלל דבר אחד – השירות. יותר מזה, מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות על אלפי לקוחות שונים, הביאו למסקנה אחת ברורה: גם אם הלקוח לא יהיה מרוצה במאת האחוזים מהמוצר או השירות שהוא קיבל – השירות ייקבע האם הוא יחזור פעם הבאה או לא.

הדבר השלישי – מתמקד בקבלת ייעוץ עסקי מקצועי. כיום יש עשרות אנשים ובתי עסק שמציעים את עצמם כיועצים עסקיים מפולפלים. בתחום העסקים ובפרט בתחום המכירות, חשוב להיוועץ ולהסתמך על אנשי מקצוע וותיקים ומנוסים. אייל פז, מלווה אלפי לקוחות כבר למעלה מעשרים שנה, ועושה עבודת קודש. תוכלו להיכנס לאתר החברה ולהתרשם מהלקוחות שעובדים עם אייל, כמו גם מחוות הדעת שהוא מקבל – https://www.epconsulting.info.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך