3 דוגמאות להשקעות אלטרנטיביות ששווה להכיר

כשמדברים על השקעות אנשים ישר לוקחים אותן לכיוונים של דירה להשקעה, השקעות במניות ועוד.

כן, עד לפני כמה שנים כיווני ההשקעה האלו היו באמת היחידים שהיו מוכרים לכלל האוכלוסיה, ולכן חלק גדול ממנה מראש הרים ידיים וידע שהן לא רלוונטיות אליו.

לעומת זאת, היום מדברים כבר על לא מעט אפשרויות של השקעות אלטרנטיביות שמוציאות את הנושא הזה משוק ההון, ומעבירות אותו אל אפיקים אחרים שמאפשרים להרבה יותר אנשים להשקיע את הכסף שלהם

במקומות שיוכלו להניב להם הרבה יותר.

היום נספר לכם על 3 דוגמאות להשקעות אלטרנטיביות ששווה להכיר, ומי יודע – אולי אפילו תמצאו את עצמכם משקיעים בהן בפועל. קדימה, שנתחיל?

 

מה זה השקעות אלטרנטיביות?

אם יצא לכם כבר לרחרח בעולם ההשקעות, בוודאי יצא לכם לשמוע על המושג השקעות אלטרנטיביות לא פעם. אם יצא לכם כבר להתעניין בעצמכם במשמעות שלהן – מעולה, ואם לא – טוב שהגעתם אלינו היום. כשמדברים על השקעות אלטרנטיביות מדברים על השקעות קצת אחרות מאלו שהתרגלתם לשמוע עליהן עד היום.

השקעות אלטרנטיביות הן השקעות שאינן מתבצעות דרך שוק ההון, אלא באמצעות דרכים אחרות ונגישות יותר. באמצעות השקעות אלטרנטיביות ניתן להשקיע בסיכונים נמוכים יותר, להנות מתשואות מעולות, ולהנות מדרכים חדשות להשקעה שעדיין לא מוכרות למרבית האוכלוסיה.

 

השקעות אלטרנטיביות דרך קרן הון סיכון

השקעה מסוג זה היא השקעה נפוצה יחסית, והיא מאפשרת להשקיע בקרן פרטית שמגיעה מתחום הטכנולוגיה. השקעות אלו יבואו לידי ביטוי בדרך כלל בשלבים הראשוניים ביותר של המיזם, וכמובן שביום מן הימים, כאשר המיזם יהפוך לחברה גדולה – המרוויחים הגדולים יהיו המשקיעים בה.

 

קרנות נדל"ן אינן פוסחות על השקעות אלטרנטיביות

שוק הנדל"ן הוא שוק חזק, ואם אתם יודעים להתמצא בו ומבינים את המפה כמו שצריך – אתם תוכלו להניב ממנו לא מעט כסף. תוכלו לבחור השקעות אלטרנטיביות בקרנות נדל"ן בארץ או בחו"ל, ומה שבטוח הוא שאם תעשו את כל הצעדים הנכונים בצורה מבוקרת וחכמה – תמצאו את עצמכם עם תשואות פשוט נהדרות תוך זמן לא ארוך בכלל.

 

השקעות בעולם האומנות

בעולם מסתובבים לא מעט יצירות אומנות מדהימות, והשקעות אלטרנטיביות בהחלט יכולות לפנות גם אליהן. יצירת אומנות יכולה להיות שווה סכום מסוים, אולם ככל שיחלוף הזמן הערך שלה ילך ויגדל, ובהתאם גם הסכום שהיא שווה. משקיעים שבוחרים באפיק ההשקעה הזה יוכלו להשקיע ביצירות אומנות ולמצוא את עצמם מרוויחים ובגדול, ולכן אנשים רבים פונים לאפיק ההשקעה הזה בתור התחלה וגם בהמשך הדרך.

לסיכום, אלו הן רק 3 דוגמאות להשקעות אלטרנטיביות ששווה להכיר, וכמובן שהעולם הזה עוד רחב וגדול עבור מי מכם שבאמת מתעניין בו. המשיכו לחקור את הנושא ותוכלו להגיע לאפיקי השקעה מגוונים שיתאימו ליכולות שלכם, שיהיה בהצלחה!

 

קניית דירה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »