הוצאת דרכון פורטוגלי – כיצד הכל התחיל?

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר פרסומים ברשתות ובמקורות המידע המסורתיים על אנשים שמוציאים דרכונים זרים, ופורטוגלים במיוחד, אם גם אתם מתעניינים מה מקור התופעה והאם באפשרותכם להוציא דרכון פורטוגלי זה בדיוק המאמר בשבילכם, הוצאת דרכון פורטוגלי – כיצד הכל התחיל?

 

מה המניעים לתופעה?

הליך הוצאת דרכון פורטוגלי הפך לאפשרי לאחר שממשלת פורטוגל קיבלה החלטה שמאפשרת ליהודים שיוכלו להוכיח כי הם צאצאים של מגורשים ספרד כלהוציא דרכון פורטוגלי

המניעים לקבלת ההחלטה שאפשרה את התהליך הם מגוונים אולם נהוג להצביע על סיבה אחת מרכזית כסיבה לכך שההחלטה התקבלה, בסוף העשור הקודם פורטוגל חוותה משבר כלכלי חמור ביותר, שפגע בחלק גדול ממדינות אירופה והעולם.

אותו משבר היה כל כך חמור שממשלת פורטוגל דאגה שמא הכלכלה הפורטוגלית כולה תקרוס ותוביל לכך שפורטוגל לא תוכל לשלם את החובות שלה למדינות זרות ואף לא את המשכורות לעובדי המגזר הציבורי בפורטוגל.

כדי לטפל במשבר הכלכלי החמור גיבשה ממשלת פורטוגל תוכנית חירום שמטרתה היה להוציא את פורטוגל מהברוך הכלכלי שהיא נקלעה אליו, אחד הסעיפים בתוכנית כלל עידוד הגירה חזקה ויצרנית למדינה.

הממשלה הפורטוגלית העבירה חוקים רבים כדי לשרת את המטרה הזאת ולמשוך למדינה הון חיצוני שיעזור להוציא את הכלכלה הפורטוגלית מהבוץ, כחלק מהמאמצים הללו העבירה ממשלת פורטוגל חוק שהתיר ליהודים, בעלי קשר למוגרשי ספרד, להוציא אזרחות פורטוגלית.

 

האם זה הולך להיגמר?

התוכניות הכלכליות שהציגה ממשלת פורטוגל בשנת 2008 הצליחו להשיג את מטרתם במובנים רבים, לכן הצורך של המדינה במהגרים חדשים ירד ויש אפשרות שהשיפור במצב הכלכלי אף יפחית את המוטביציה של המדינה לחלק לאזרחים זרים אזרחות פורטוגלית.

לאור זאת מומלץ למי שמתעניין בהוצאת דרכון פורטוגלי להכות בברזל בעודו חם ולהתחיל בהליך הוצאת דרכון כמה שיותר מוקדם.

 

הוצאת דרכון פורטוגלי – איך זה עובד?

במסגרת החוק שהתיר ליהודים להוציא אזרחות פורטוגלית קבעה הממשלה בליסבון מספר קריטריונים שלפיהם יוחלט מי יזכה להנות מדרכון פורטוגלי.

בין היתר הוציאה הממשלה רשימה של מדינות אליהן עזבו רוב המגורשים מפורטוגל, בין היתר נכללות ברשימה זאת מדינות רבות מסביב למזרח התיכון כמו יוון, מרוקו, טורקיה אלג'יריה, תוניסיה, סוריה, לוב, מצרים ואף מספר מדינות אירופאיות כמו גרמניה הולנד והונגריה.

חשוב להבהיר שהצגת שורשים ממדינות אלה בלבד לא מהווים הוכחה מספקת, פרט לכך פורטוגל הציגה רשימה של שמות משפחה שהיו נפוצים בקרב המגורשים, חלק גדול משמות המשפחה הללו נפוצים מאוד בקרב יהדות המזרח מה שמאפשר לישראלים רבים להוציא את האזרחות הנכספת.

 

להוציא דרכון באופן עצמאי?

אנו ממליצים שלא להוציא דרכון באופן עצמאי מכמה סיבות, ראשית יש כמות גדולה של מסמכים שצריך למלא כדי להגיש את הבקשה, את חלקן קשה להבין בלי להכיר את התהליך, כמו כן נדרשים מסמכים שלא תמיד ברור מאיפה להשיג.

כדי למקסם את האפשרות להוציא דרכון וכדי להפוך את התהליך לכמה שיותר מהיר ופשוט מומלץ להעסיק משרד מוביל בתחום.

דרכונים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »