למה כדאי להשכיר משרד בתל אביב?

בעלי עסקים רבים שמעוניינים להשכיר משרד, בוחרים בתל אביב כיעד המועדף לעשות זאת.

הבחירה בתל אביב נראית כמעט אוטומטית ומובנת מאליה – זוהי העיר שנחשבת למרכז הכלכלי והעסקי של ישראל.

אילו יתרונות עשויים להיות לתל אביב על פני ערים אחרות? והאם מומלץ להשכיר בה משרד ולא לקנות?

 

משרד בתל אביב – להשכיר או לקנות?

תל אביב מציעה מגוון רחב של אפשרויות של משרדים למכירה ומשרדים להשכרה. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות.

קניית משרד מאפשר יציבות רבה יותר ויכול להיחשב כנכס מניב, אך הוא כמובן יקר הרבה יותר מהשכרה ומאפשר גמישות מועטה יותר במידה והבעלים מעוניין להרחיב או לצמצם את המשרד.

מנגד, השכרת משרד מאפשרת גמישות רבה בגודל ובלוח הזמנים (ניתן להשכיר משרד גם רק לתקופת זמן קצובה וקצרה, ולהחליט לאחר מכן האם לחדש את חוזה השכירות או לעבור למשרד אחר). עם זאת, השכרה מאפשרת פחות יציבות לטווח ארוך.

 

מדוע מומלץ לבחור בתל אביב כיעד להשכרת המשרד?

עיר מרכזית וחדשנית

כאמור, נדמה שמרבית בעלי העסקים בוחרים בתל אביב כמקום לפתיחת המשרד שלהם – הבחירה נראית מובנת מאליה לעסקים רבים. תל אביב היא הלב הפועם של אזור המרכז (ושל מדינת ישראל באופן כללי), היא בעלת שטחים רבים מאוד למסחר ועסקים, היא נגישה מאוד וניתן להגיע אליה בקלות כמעט מכל מקום בארץ, וכן היא מאופיינת באוכלוסייה צעירה ופתוחה לשינויים.

 

אזורי עסקים רבים

מכיוון שיש היצע רחב של משרדים להשכרה בתל אביב, צריך לבחור בקפידה את האזור בו אתם רוצים למקם את המשרד שלכם. ישנם אזורים בתל אביב שנחשבים באופן מובהק כאזורי מסחר ועסקים – כמו אזור שרונה ועזריאלי, אזור רמת החייל ועוד.

 

קרבה למשרדים נוספים

ניתן לבחור את מיקום המשרד גם לפי מידת הקרבה למשרדים נוספים, שכן במידה ותרצו להרחיב או לצמצם את גודל המשרד – תוכלו לעשות זאת ביתר נוחות, ומבלי להזדקק להובלה יקרה למקום מרוחק. בנוסף, אזור בו יש משרדים נוספים יוכל להוות לכם אופציה טובה לשיתופי פעולה וקשרים עסקיים עם חברות נוספות.

 

נגישות ותחבורה

תל אביב היא עיר מאוד נגישה מבחינה תחבורתית, וניתן להגיע לרוב המקומות בעיר באמצעות תחבורה ציבורית גם אם באים מחוץ לעיר. עם זאת, היא נחשבת לעיר שבה מקומות החנייה מועטים מאוד. אי לכך, פרמטר חשוב לבחירת מיקום המשרד יהיה מידת הקרבה לחנייה זמינה או לחניון במחיר סביר – כך תוכלו להקל מאוד על חייהם של עובדי החברה שלכם, וכן על לקוחות שעתידים להגיע לפגישות עסקים.

ניתן יהיה לצמצם את מידת החשיבות שיש להקדיש לחנייה נגישה, כאשר הרכבת הקלה בעיר תתחיל לפעול – ותחבר את מרכזי העסקים של העיר תל אביב למרכזי ערים נוספות באזור המרכז והשרון.

 

חלל להשכרה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »
6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »