איך לתאר לחייט את חליפת העסקים המושלמת

עולם העסקים מחייב את הנמצאים בו להיות חדים וממולחים, אך לא פחות חשוב מכך -, גם להיראות כאלה.

באמצעות חליפת עסקים יוקרתית ומעוצבת היטב לפי מידות הלובש, תוכלו לאמץ לוק עסקי שרק ישדרג את המוניטין שלכם.

אז אם היום שלכם מתחיל ומסתיים בפגישת עסקים כזאת או אחרת, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה

 

לוק יוקרתי לעסקה מוצלחת

בעידן המודרני והטכנולוגי בו אנו חיים, רושם ראשוני הוא חשוב ביותר, והוא מהווה לא פעם מפתח להצלחה. חלק חשוב מההגדרה הכללית של 'מראה ראשוני' הוא הלבוש, אשר בסקירה ראשונית יכול להעיד על אופי האדם- כשחולצה ומכנס קצר יעידו על אופי קליל וחופשי יותר, בעוד שחליפת עסקים, תעיד על רצינות ויוקרתיות.

כדי להגיע לחליפת עסקים מושלמת, לא יספיק הטייטל 'חליפת עסקים', אלא יש להתאים את מידות החליפה כך שיתאימו בעיקר למידות הלובש, אך לא פחות חשוב מכך, גם לאופי הפגישות העסקיות, שכן מרבית אנשי העסקים לובשים את החליפות במשך שעות ארוכות מהיום.

 

חליפות עסקיות

בישראל, אנחנו רגילים אמנם לקשר יותר את החליפות לאירועים חגיגיים כמו חתונה, אך בעולם העסקים הגלובאלי, התלבשות על פי קודי לבוש הפכה לנפוצה ומקובלת מאוד. ולכן, במידה והעסקים מתבצעים עם שותפים וקולגות מחו"ל, מומלץ לא להישאר אדישים ולהתאים את כל הלבוש המתאים לסוג הפגישה.

התאמת חליפת עסקים אינה מיועדת רק למפגש עסקי עם קולגות מחו"ל, אלא יכולה להקנות גם אווירה יוקרתית ומקצועית גם בפגישה עסקית המתקיימת בארץ. לכן, כשמעוניינים לרכוש חליפות גברים עסקיות, מומלץ להיעזר בחייט מקצועי שיתאים ויעצב לכם את החליפה האידיאלית- חליפה קלאסית או מעוצבת בסגנון צעיר ומודרני. אך לפני שניגשים לחייט, כדאי שתדעו מה לתאר לו, על מנת שיתאים לכם את החליפה המושלמת.

 

ספרו על עצמכם

בשלב הראשון, עוד לפני שניגשים לדבר על סגנונות ומידות, מומלץ לספר לחייט על עצמכם (לא התבלבלנו עם מקצוע הפסיכולוג). בלספר על עצמכם אין הכוונה לסיפור חייכם והעסקאות המוצלחות שביצעתם, אלא לספר על שגרת העסקים היום יומית שלכם.

באמצעות אפיון סדר היום שלכם, היכן אתם מסתובבים ונפגשים בדרך כלל- במקומות פתוחים או ממוזגים, האם אתם יותר בנסיעות או ממש פיזית בישיבות ועוד פרטים שונים, החייט יוכל להכווין אתכם לסגנון החליפה שתתאים לכם. שכן, גם בעולם החליפות יש מבחר ומגוון רב של סוגי חליפות גברים.

 

יוקרתי? או קליל וזורם?

לאחר תיאור סדר היום שלכם, הכווינו את החייט למה אתם מעוניינים לשדר בפגישת העסקים שלכם. ישנן פגישות עסקים 'קשוחות' מול לקוחות או שותפים עסקיים אחרים המצריכה לשדר יוקרה ועוצמתיות וישנן פגישות המאופיינות באווירה קלילה וזורמת יותר.

 

מידות

לאחר כל התיאורים והסיפורים, סביר להניח שהחייט כבר הכין בראשו את התמונה הכללית של חליפת העסקים שתתאים לכם, וכל מה שנשאר זה לקחת את המידות המדויקות שלכם, בכדי שהחליפה תשב עליכם בצורה הכי נוחה ומתאימה שיש.

 

איש עסקים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »