משכנתא לסגירת חובות – להיכנס לשליטה על החובות

בעולם המודרני עם תרבות שפע בלתי נגמרת ישראלים רבים נקלעים לחובות. כיצד אפשר לצאת מהם? באמצעות לקיחת משכנתא לסגירת חובות.

תרבות צריכה שיצאה משליטה

תרבות הצריכה של מדינות המערב לא פסחה גם על מדינת ישראל, כאשר השוני בין ישראל לעולם נעוץ בעובדה כי השכר בישראל נמוך באופן משמעותי ממדינות אחרות בעולם, כמו גם נכסי נדל"ן אשר מכירם מזנק בשנים האחרונות בעשרות אחוזים, מה שגורם לרבים לקחת משכנתא גבוהה בהרבה מהעלות שהם ביקשו. בנוסף, מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות היקרות ביותר בעולם מבחינת תנאי מחייה,  ועלויות הקיום הבסיסיות שיקרות במיוחד בישראל מכניסות משפחות נורמטיביות שעובדות קשה למחייתן למעגל חובות שממנו קשה להם מאוד לצאת. זאת לאור העובדה כי תרבות הצריכה בעולם המערבי עלתה בצורה משמעותית בשנים האחרונות, ורבים מאזרחי ישראל אשר יש להם חובות לבנק עדיין מרשים לעצמם לטוס לחו"ל, לקנות בגדים ולאכול במסעדות, אך לא רק. גם אזרחים אשר רוצים לקנות מצרכים בסיסים מגלים כי כיום המחירים מרקיעי שחקים ולכן, מדובר בלא פחות ממכת מדינה כאשר רבים מאזרחי ישראל מדווחים כי הם מתחילים בכל חודש במינוס בחשבון הבנק. מינוס בבנק הפך לרבים לדבר שבגרה, אך הוא גורר אחריו השלכות הרסניות ביותר כמו ריביות רצחניות וכן טלפונים ללא הרף ממספרים חסויים בהם הבנק דורש להכניס כסף לחשבון. למעשה, אזרחים רבים עושים צעדים כלכלים אשר בסופו של דבר מתנקמים בהם, כמו למשל הגדלת המסגרת בבנק או קבלת הלוואות קטנות עם ריביות גבוהות מה שגורם להם להגדיל את החוב הקיים באופן משמעותי אל מול הבנקים, כמו גם אל מול חברות האשראי או חברות פרטיות. רק מעטים מגיעים למצב שבו הם יכולים למחזר משכנתא.

משכנתא לכיסוי חובות היא הדרך הטובה ביותר לכיסוי חובות

כאמור, רבים מאזרחי ישראל לוקחים משכנתא וצוברים חובות. ע"פ המומחים של חברת שקוף, כל הלוואה אשר נלקחת בדרך כלל בריבית גבוהה במיוחד, זאת לאור העובדה כי כל הלוואה נוספת אשר נלקחת היא בגדר תמרור אזהרה עבור הבנקים אשר לוקחים סיכון כי לא ניתן יהיה להחזיר את מועד הפירעון בזמן. בכך למעשה, הלווה משלם החזר כספי עבור מספר הלוואות למספר בנקים שונים בריביות גבוהות ומנופחות, אשר לעיתים עלולות להגיע אפילו לרמת שוק אפור. בכך, לא רק שלא ניתן לצאת מהחובות אלא הבור רק מעמיק יותר ויותר. לכן, הדרך הטובה ביותר על מנת לסגור חובות היא באמצעות לקיחת משכנתא לכיסוי חובות. למעשה, משכנתא הנלקחת לסגירת חובות היא מינוף הנכס הקיים אשר בגינו כבר קיימת משכנתא ולקבל בגינה הלוואה בריבית נמוכה משמעותית ובפריסה נוחה, עד לגובה של 50% מהנכס. לכן, חשוב להיוועץ עם יועץ מוסמך למשכנתאות אשר בקיא בתחום הבנקאות ובעזרתו לקבל את המשכנתא להחזר החוב.

 

משכנתא לסגירת חובות

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »