נכסים מניבים להשקעה

מחפשים לרכוש נכס מניב לצורך השקעה? הכירו את העיר החדשה דורות עילית אשר מהווה הזדמנות יוצאת דופן להשקעה נדלנ"ית מבטיחה וגבוהה. להלן כל הפרטים.

נכסים מניבים להשקעה בעיר החדשה דורות עילית

בימים אלו ממש מוקדמת ביתר בנייתה של עיר חדשה במרכז מדינת ישראל, הלוא היא דורות עילית. העיר, אשר עתידה לאלכס עשרות אלפי בני אדם מיועדת בעבור המגזר החרדי, כאשר כיום מי שמובילה את הפרויקט היא חברת אפיקים רוזנטלר, חברה מובילה בתחומה אשר מהווה כיום את חוד החנית בענף הבנייה בישראל, כל זאת בשל הצלחה כבירה בהשלמת פרויקטים ברחבי הארץ. העיר, אשר כאמור מקודמת בוועדות התכנון משתרעת על פני שטח של קרקע חקלאית אשר עתידה להיות מופשרת, ובכך למעשה מתאפשר למשקיעים להשקיע ברכישה של נכסים מניבים להשקעה במחירים שלא נראו כמותם בשוק הנדל"ן הישראלי, אשר כידוע סובל מזה שנים רבות מעליית מחירים מטאורית אשר הובילה לבריחה של משקיעים.

בית מצויר

נכסים משקיעים להשקעה בעיר החדשה דורות עילית

כאמור, דורות עילית מהווה הזדמנות נדל"ן ראשונה מסוגה וזאת לאור הפשרה של קרקעות חקלאיות במרכז מדינת ישראל, ובסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים. למעשה, בוועדות התכנון והבנייה מקודמות ביתר שאת תוכניות לבנייה של מאות בנייני מגורים ומשרדים אשר עתידים לאכלס עשרות אלפי בני אדם מהקהילה החרדית, כל זאת על מנת לענות על מצוקת הדיור החריפה של המגזר החרדי, אשר עד עתה לא נבנו בעבורו ערים ייעודיות. מדובר בפרויקט דגל של משרד הבינוי והשיכון, כאשר רק לאחרונה התחילו להאיץ את תוכניות ההפשרה, ועל כן רכישה של נכסים מניבים כדוגמת קרקע חקלאית בעיר עתידה לספק למשקיעים תשואה נאה אשר עתידה להתקבל בשנים הקרובות, עת תחל הבנייה והעיר תאוכלס, כאשר הצפי הוא שהעיר תאוכלס בשנים הקרובות במאות בתי עסק וכן תושבים אשר יגורו בעיר חדשנית וחכמה אשר ממוקמת באחד האזורים היפים ביותר של מדינת ישראל.

מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות נכסים מניבים בעיר החרדית דורות עילית?

אם אתם מעוניינים להשקיע בשוק הנדל"ן ולרכוש נכס מניב אשר יאפשר לכם לקבל הכנסה פסיבית למשך שנים רבות, אנו מזמינים אתכם לנצל את ההזדמנות וליצור קשר עוד היום עם נציגי השירות של חברת אפיקים רוטזנלר, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את כל המידע הרצוי לכם בכדי לבצע את ההשקעה. חשוב לציין כי מדובר בהשקעה רצינית אשר יש לקחת אותה בכובד ראש, ועל כן נציגי חברת אפיקים רוזנטלר ישמחו להעניק לכם את כל המידע הדרוש לכם, כך שתוכלו להיות בראש שקט כי אתם מבצעים השקעה נדלנית נבונה אשר תניב רווחים נאים. לפרטים נוספים ויצירת קשר, ניתן להיכנס לאתר הרשמי בכתובת  https://dorot-illit.co.il או באמצעות יצירת קשר עם מרכז השירות של אפיקים רוזנטלר 0722-555666.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך