כל הסיבות לבטח את הדירה שלכם

בין אם אתם מתגוררים בדירה אשר נמצאת בבעלותכם, או משכירים אותה, אתם חייבים לדאוג לכך שהדירה שלכם תהיה מבוטחת.

דירה ללא ביטוח מסכנת אתכם בהפסד של סכומי עתק.

גם אם אתם רק הדיירים, במידה והנזק יוגדר כנובע מרשלנות שלכם בבית הדין, תיאלצו לשאת בפיצויים ובעלות התיקונים הכוללת.

במאמר זה נפרט על מספר סיבות מובילות לבטח את הדירה שלכם.

 

החזר על תיקוני נזקים

כל דירה עוברת תהליך בלאי טבעי. בין אם מדובר בהרס של הצנרת עקב חלודה או עייפות החומר, נפילת טיח מלחות מצטברת, או כל נזק אחר, בסופו של דבר תאלצו לשלם על תיקונים. תיקוני נזקים יכולים להיות אקוטיים או כרוניים. נזק אקוטי יהיה נזק אשר מתפרץ באופן בולט לעין, כמו נזילה של כמויות אדירות, או דליפת ביוב. נזק כרוני מצטבר יהיה נזק אשר נמשך לאורך שנים, כמו הצטברות עובש שבסופו של דבר תדרוש מכם לטייח מחדש את הקיר כולו. ההחזר על תיקוני נזקים יכול להיות חיוני כדי למנוע מכם משבר כלכלי של ממש. נזקים לדירה, יכולים לפגוע בחדות בערכה, ולהפוך אותה הלכה למעשה לבלתי ראויה למגורים. ביטוח דירה מאפשר לכם לישון בשקט בידיעה שהבית שלכם, וחשבון הבנק בידיים טובות. לפרטים נוספים על ביטוח דירה מהיר יעיל וחסכוני, היכנסו לאתר https://www.hommie.co.il.

 

נגישות לבעלי מקצוע מטעם חברת הביטוח

יתרון נוסף של ביטוח דירה, הוא שזמן ההתעסקות שלכם בתיקון נזקים לבית יתקצר משמעותית. חלק מהאנשים מחזיקים בתים כהשקעה, ומשכירים אותם ברווח. במקרים אלו ואחרים, לא תמיד יהיה לכם פנאי וחשק לחפש בעלי מקצוע רלוונטיים באזור. ביטוח דירה איכותי, יעניק לכם את האפשרות לבחור מתוך מגוון בעלי מקצוע מטעם חברת הביטוח. בעלי מקצוע אלו הם בעלי אינטרס לתקן את הנזק לאורך זמן, כדי למנוע מחברת הביטוח את הצורך לשלם לכם פיצויים על נזק מתקדם יותר, בכך תלויה המשכורת שלהם. חלק מחברות הביטוח, אפילו ידרשו עבודה עם בעלי מקצוע מטעמם כחלק מההסכם אתכם, כדי לוודא תיקון מקיף ואיכותי של התקלה, בהתאם למדיניות החברה ומסגרת הפוליסה שלכם.

 

הרחבה לביטוח תכולת דירה

לעיתים, החשש מפני הרס הדירה אינו מתמקד בפגיעה בדירה עצמה, אלא מהרס הרכוש. הרכוש אותו צברתם במשך שנים ארוכות הוא הרבה יותר מסתם חפצים או ניירת, מדובר בחלק מהזהות שלכם, ובדבר שיעבור אתכם לכל דירה שתיכנסו להתגורר בה, ויהפוך אותה בבת אחת לבית. הרחבה של ביטוח דירה לכיסוי תכולה, היא אחת מההרחבות הכדאיות ביותר. הפריטים השונים אשר נמצאים בתוך הדירה, הם פגיעים ביותר לנזקים שונים, בין אם מדובר על דלקה או הצפה. ביטוח התכולה מאפשר לכם לדעת שתקבלו פיצוי הולם על הנזקים, ותוכלו לחדש את כלל הריהוט שלכם במהירות וביעילות.

חתימה על ביטוח

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך