עורך דין רשלנות רפואית לנפגעים דוברי רוסית

 דוברי רוסית הזקוקים לייעוץ משפטי בגין רשלנות רפואית פונים לעורך דין המטפל בתחום, אך מתקשים להבין את הלך הרוחות בשל השפה.

המאמר יתאר את ההתמודדות של דוברי רוסית עם תביעות מסוג זה.

 

הגשת תביעה לרשלנות רפואית מורכבת

כאשר מגישים תביעה לרשלנות רפואית מורכבת יש לבנות תיק עם ראיות חזקות המוכיחות את הקשר ההדוק בין הרשלנות למצב הרפואי כתוצאה מהרשלנות. עם זאת, לעיתים אנשים מסוימים נזכרים להגיש את התביעה בשלב מאוחר או מאוחר מדי ומתאכזבים מדחיית התביעה. עם הזמן הבריאות משתפרת ומחלימים מהטיפול השגוי ולכן הוא פקטור חשוב בהחלטה אם להגיש תביעה. תופעה זו אופיינית לדוברי הרוסית מהסיבה שהם אינם מוצאים עורך דין לרשלנות רפואית המבין את השפה הרוסית ושיכול לייעץ להם על דרכי הפעולה כדי לקבל פיצוי מקסימלי מהתביעה. בנוסף, תקופת ההתיישנות אינה משחקת לטובתם ולעיתים הם מעדיפים לנטוש את התביעה ולהמשיך בחייהם ללא פיצוי.

 

מה דוברי הרוסית צריכים לעשות?

מרגע שמבינים שהמצב הרפואי הוא כתוצאה של הרשלנות הרפואית יש לפנות לעורך דין לרשלנות רפואית. דוברי רוסית יכולים לפנות לאתר כדוגמת https://www.df-law.co.il/ru/медицинская-халатность ולקבל סיוע מעורך דין המעניק שירות בנושא. חוק ההתיישנות למעשה מתחיל מהרגע שמגלים שהרשלנות הרפואית היא זו המשפיעה על המצב הבריאותי וההוכחה לכך נמצאת במסמכים הרפואיים אותם מביא הלקוח. לפיכך, אם אדם גילה לאחר שנה מהטיפול הראשוני שהתגובות הפיזיות והנזקים הם כתוצאה מהרשלנות, זהו הרגע בו יבקש לתבוע. מנקודה זו לוקחים 7 שנים קדימה שלאחריהן כבר לא ניתן לתבוע. עם זאת, ישנם מקרי רשלנות כמו רשלנות בתקופת ההיריון והלידה שבעקבותיהם רואים את הנזק רק לאחר שנים מכיוון שלא עושים את הקשר בין הבעיה ההתפתחותית של הילד לרשלנות בלידה. במקרים כאלו ניתן לתבוע רשלנות רפואית עד גיל 25 מכיוון שרק בגיל 18 הילד הופך לבוגר. דוגמה נוספת שעלולה להתרחש אצל דוברי רוסית היא תוקף המסמכים שיש בידיהם. בשל השפה הם לא תמיד מבינים שהוחתמו על מסמכים שפג תוקפם. כאשר דוברי רוסית פונים לעורך דין בעניינם הוא מסייע להם לתרגם את המסמכים שברשותם כדי שיבינו את משמעותם על פי חוק ההתיישנות ועל מנת שיבססו חלק מתיק התביעה.

 

מתי צריך להגיש את התביעה?

לסיכום, גם אם לא מבינים את השפה אסור לחכות עם הגשת התביעה ולהתחיל את התהליך מהרגע הראשון שמבינים את הקשר בין הבעיה לרשלנות הרפואית. בכל הזמן הזה צריך לאסוף את כל המסמכים הרפואיים ולפנות לעורך דין רשלנות רפואית כדי שיסביר מה הם אומרים והאם אכן יש עילה לתביעה. בין אם מדובר על צילומים, אבחונים, מרשמי תרופות, הפניות, סיכומי ביקור, סיכומי ניתוחים ואשפוזים או טפסים שחתומים עליהם. לדוברי הרוסית יש עזרה על מנת שישמרו על זכויותיהם.

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »
6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »