עורך דין תאונות דרכים – האיש שיוציא לכם את הפיצוי הגבוה ביותר

רבים מכם נפגעו בתאונת דרכים.

יתכן ונפצעתם רק פצעים קלים חסרי משמעות בעינכם אבל לעיתים מדובר בפגיעה בעלת השלכות חמורות יותר.

חשוב להבין שתאונת דרכים מוגדרת כתאונה שבה מעורב רכב הגורם לנזק פיזי, אבדן חיים, ונזק לרכוש.

תאונות הדרכים בישראל הפכו למכת מדינה, לכן במידה ואתם מוצאים את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים, בין אם אתם האשמים בין אם לא. על מנת לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם עליכם ליצור קשר מוקדם ככל האפשר עם עורך דין נזיקין המתמחה בתאונות דרכים.

פניה אל עורך דין מהר ככל האפשר

לאחר הפגיעה עליכם לפנות אל טיפול רפואי, ולאחר הפניה לטיפול רפואי והתיעוד של כל המסמכים השונים יש צורך לפנות מהר ככל האפשר לעורך דין נזיקין המתמחה בתאונת דרכים. קיימות מגוון רחב של סוגי תאונות דרכים כמו: תאונת דרכים פגע וברח, תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה, שלכל תאונה יש את צורת התביעה שלה, ולכן חשוב לבחור עורך דין תאונות דרכים.

 

זכאות לפיצוי גבוה יותר או לעונש קל יותר

בתי המשפט נוטים להחמיר עם עונשי העבריינים של תאונת הדרכים. עורך דין יכול בעזרת המסמכים והבנת התיק המשפטי המורכב שלכם לעזור לכם לקבל עונש קל יותר, מאשר אם אתם מייצגים את עצמכם ללא עזרת עורך דין.

תאונת דרכים מטבען הן מורכבות וקשות, לעיתים לא מקבלים את פיצוי המלא על כל הרכיבים השונים, הכוללים פיצוי על אבדן כושר עבודה, פיצוי על כאב וסבל לשנים הבאות.

 

כללי הזהב לבחירת עורך תאונת דרכים המתאים לכם

 

בדקו אם עורך הדין מתמחה בתאונת דרכים

עורך דין נזיקין מתמחה במגוון רחב ביותר של תחומים, שהקשר בנהם לבין תאונת דרכים הוא קלוש ביותר, לכן חשוב לוודא כי עורך הדין מתמחה אך ורק בנושא של תאונת דרכים בכלל ובנושא תאונת הדרכים שלכם בפרט.

 

ודאו כי עורך הדין אינו מייצג חברות ביטוח

חשוב לוודא כי עורך הדין רק מייצג נפגעי תאונת דרכים ואינו מייצג חברות ביטוח, שכן עורך דין שיש לו לקוחות משני הסוגים עלול להיקלע למצב של ניגוד עניינים.

 

קבלו המלצות מלקוחות שונים

חשוב לקבל המלצות מלקוחות שונים, שהשתמשו בשירותיו של עורך הדין, ואף ניתן לחפש המלצות באתר האינטרנט של עורך הדין אבל עדיף באתרים אחרים.

 

ניסיון עושה את כל ההבדל

יש הבדל בין עורך דין שהניסיון שלו הוא חצי שנה בלבד לבין עורך דין בעל ניסיון של עשר שנים.

 

לסיכום

מאמר זה מדבר על עורך דין לתאונות דרכים שבו ניתן הסבר לבחירת עורך דין, המתמחה בתאונת דרכים ומונה את ארבעת כללי הזהב לבחירת עורך דין.

 

איש משפט

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »