פספורטכארד – כרטיס מגנטי נטען בכסף

המהפכה בעולם הביטוח מגיעה מחברת פספורטכארד אשר מאפשרת למבוטחיה לקבל כרטיס מגנטי אשר נטען בכסף ובאמצעותו ניתן לשלם במקום, באופן קל, פשוט ויעיל .

ביטוח הנסיעות הטוב ביותר בישראל – היכן?

בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה של ממש בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל, זאת לאור כניסתן של טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות לבטוחים לבצע פעולות מבלי להיכנס לסבך בירוקרטי. למעשה, כיום ענף הביטוח משנה את פניו לחלוטין ומאפשר למבוטחים לקבל אופציות שלא ניתנו בעבר, וזאת על מנת להקל על תהליך התביעה אל מול חברת הביטוח כמו גם על מנת להימנע מהוצאה מיותרת של אלפי שקלים בגין אובדן מזוודה, קבלת טיפול רפואי או אפשרות לחילוץ מוסק, מצבים שכיחים ביותר אשר מתרחשים מדי יום לאלפי ישראלים אשר מבקרים במדינות בחו"ל – הן למטרת עסקים והן למטרת בילוי. חשוב לזכור כי ביטוח נסיעות הוא בגדר הכרח בעבור כל אזרח, וזאת משום שעלינו להגן על עצמנו בעת השהות בחו"ל כמו גם לקבל מענה ישיר מחברת הביטוח. על כן, אם אתם כעת לקראת נסיעה לחו"ל ותוהים לעצמכם באיזו חברת ביטוח לבחור, ישנה חברה אחת אשר נחשבת לגדולה והמובילה ביותר בישראל, והיא חברת פספורטכארד אשר משנה לחלוטין את חוקי המשחק בענף הביטוח, ומהווה קדמה טכנולוגית של ממש בענף. מדוע? להלן כל הפרטים.

כרטיס מגנטי 

ענף הביטוח – מהפכה של ממש בזכות חברת פספורטכארד

חברת פספורטכארד – ביטוח נסיעות לחו"ל נחשבת בשנים האחרונות למתקדמת והמובילה בענף הביטוח בישראל, כמו גם בעולם, וזאת לאור פיתוח ראשון מסוגו אשר משנה את כל מה שידענו לגבי תביעות ביטוח. למעשה, אם בעבר התרגלנו לשלם מכספנו ורק לאחר מכן להגיש תביעה לחברת הביטוח, פרוצדורה אשר גררה לרוב זמן ומאמץ לאור הבירוקרטיה בענף, כיום באמצעות חברת פספורטכארד ניתן לקבל כרטיס מגנטי אשר נטען בכסף באופן אוטומטי, ובכך לשלם בעבור ציוד לאור אובדן מזוודה, כמו גם תשלום לבתי חולים לטובת קבלת טיפול רפואי. כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר לנציג שירות, ובהתאם לפוליסה שלכם תוכלו לקבל באופן ישיר לכרטיס הנטען כסף אשר באמצעותו ניתן לחסוך בהוצאה כספית אדירה שלא תכננתם, כמו גם להיות בראש שקט כי במידה ותיקלעו לבעיה יש מי שנמצא לעזרתכם.

שירות אישי וצמוד לכל אורך הדרך באמצעות חברת פספורטכארד

חברת פספורטכארד חרטה על דגלה את איכות השירות, ועל כן מאפשרת לקהל המבוטחים לקבל ליווי צמוד לכל אורך הדרך, החל משלב קבלת הצעת המחיר בעבור ביטוח נסיעות לחו"ל ועד לרגע האמת בו באם תזדקקו, נציג מטעם החברה יעמוד לרשותכם 24/7, כך שתוכלו לשלם באמצעות הכרטיס במקום, ללא תביעות ומבלי להסתבך. רוצים להצטרף גם אתם למהפכה? צרו עוד היום קשר במספר 072-3902143  לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ראשוני.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »
6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »