החזרי מס – איך בוחנים זכאות?

נבחר להתחיל עם הנחה – אינכם בקיאים, בלשון המעטה, בנושא החזרי מס. בכמה מילים נאמר כי מדובר למעשה בסכום אותו יש להפחית מסכום הכסף בו אתם חייבים במס (לדוגמא, המשכורת שלכם) ובכך למעשה קטנה חבות מס ההכנסה שלכם.

אל אף כי ייתכן ומדובר על חיסכון, למעשה – רווח, של אלפי שקלים, ואף יותר מכך, רבים נמנעים מלהתחיל את ההליך, כל אחד וסיבותיו הוא. אחת מן הסיבות "הפופולריות" ביותר בגינן בוחרים רבים להימנע מבחינת זכאותם להחזרי מס היא הרצון להימנע מן "המערבולת הבירוקרטית". עם זאת, חשוב לנו להדגיש כי למעשה לא מדובר על הליך מורכב, במיוחד כאשר על הכף מוטל פוטנציאל הרווח הטמון בו.

בוחנים זכות

החזרי מס – האופציות שבפניכם

אם כן, נבחר להציג בפניכם שתי אפשרויות שונות לבחינת זכאותכם, כל אחת מלווה ביתרונות וחסרונות משלה, קראו בעיון ובשום שכל והגיעו לידי ההחלטה המתאימה לכם ביותר.

  • בחינה עצמאית: נתחיל מהיתרון שבדבר – מדובר על הליך שלא יעלה לכם דבר! אך רגע, לפני שאתם ממהרים לבחור בו, המשיכו לקרוא. בחינת זכאותכם לקבלת החזרי מס איננה פיסיקה גרעינית, זה נכון, אך כן מדובר בהליך שדורש ידע לצד התעסקות לא מועטה. יש לזכור כי ראשית עליכם להבין האם אתם אכן זכאים להחזרים. שנית, דעו כי מדובר באיסוף די מייגע של אישורים ומילוי טפסים. אנו לא אומרים שלא תוכלו לבצע את המטלה, אך תאלצו לפנות מספר שעות עד ימים להשלמתה.

 

  • שכירת חברה: באופן הגיוני, אנו בטוחים שאתם מודעים לעובדה כי בחירה באופציה זו תלווה בתשלום עבור השירות (כן, ככה זה עובד – תתרגלו). עם זאת (!), ומדובר על נקודה משמעותית, ישנם מספר יתרונות המתלווים לבחירה זו. ראשית, מדובר באנשי מקצוע בעלי רקע כלכלי מקיף וכזה אשר לבטח יכול לבוא לעזרתכם. שנית, דעו כי תזכו לתוצאה איכותית. ניתן להניח כי באם תבחרו בבדיקה עצמאית, ייתכן ותפספסו נתון כלשהו, אשר יכול להוות אובדן של אלפי שקלים רבים. באם תבחרו באופציה של חברה לבדיקת זכאותכם, אתם יכולים להיות רגועים בעניין הזה.

מירב החברות בתחום פועלות במתכונת של "לא נמצאת זכאי – לא שילמת". הכוונה היא כי באם אכן תימצאו כזכאים לקבל החזרי מס, רק אז תידרשו לשלם לחברה עמלה בדמות אחוז מסוים מן ההחזר – ללא ספק הדבר נשמע כמו עסקה משתלמת. צאו לדרך, ובחנו האם גם לכם מגיעים החזרי מס.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »