נדל"ן בחו"ל? קבלו 10 תמרורי אזהרה חשובים

מתכננים להשקיע ברכישה של נדל"ן בחו"ל? להלן 10 תמרורי אזהרה

רכישה של נכס נדל"ן בחו"ל – ממה חשוב להיזהר?

רכישה של נכס נדל"ן בחו"ל היא רכישה משמעותית אשר בגינה יש לקחת בחשבון לא מעט גורמים, ועל כן ביקשנו מהמומחים של חברת ג'נסיס 100 – החברה המובילה כיום בענף השקעות הנדל"ן בחו"ל להציג 10 תמרורי אזהרה:

חתימה על טופס

 

  1. השקעה עצמאית – חשוב לא לבצע את ההשקעה בחו"ל לבד, וזאת בשל העובד הכי מדובר בפרוצדורה משפטית וכלכלית סבוכה. במידה ואתם מתקשרים עם חברה אשר מטילה עליכם את מלוא האחראיות, מדובר בתמרור אזהרה משמעותי ועל כן בדקו היטב כי אתם מקבלים את הליווי המקצועי הטוב ביותר.
  2. הון עצמי נדרש גבוהה – כיום ניתן לבצע רכישה של נכס נדל"ן במחיר משתלם לכל כיס.
  3. אי בדיקת האזור – חשוב לוודא כי אתם מבצעים בדיקה על האזור בו אתם רוכשים את הנכס, וזאת על מנת שתוכלו לדעת האם אכן האזור הוא אזור איכותי ומבוקש.
  4. אי הכרות עם חוקי המס – חשוב לבדוק כי אתם מכירים את חוקי המס של המדינה בה אתם רוכשים את הנכס, וזאת על מנת שתוכלו לדעת מראש מהו הסכום אותו תדרשו לשלם בגין הרכישה. במידה ואינכם יודעים, מדובר בטעות אשר עלולה לעלות לכם ביוקר.
  5. אי ליווי בנקאי – ברכישה של נכס נדל"ן בארה"ב או במדינות אחרות באירופה ניתן לקבל מימון בנקאי מבנק. יחד עם זאת, מדובר בליווי אשר צריך להתבצע בתיווך של חברה מוכרת, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את התנאים הטובים ביותר עם ריבית נמוכה ככל האפשר. במידה והחברה עמה אתם עובדים.
  6. מחקר מחיר שכירות – חשוב לקבל מידע מהימן אודות מחירי השכירות הממוצעים באזור בו אתם רוכשים את הנכס, וזאת על מנת שתוכלו לדעת האם מדובר בהשקעה כדאית. אי מתן מידע קונקרטי בנושא מהווה תמרור אזהרה בולט ומשמעותי.
  7. ליווי משפטי – במידה ואינכם מקבלים ליווי משפטי מעורך דין מומחה, מדובר בתמרור אזהרה. הסיבה לכך היא שישנם חוזים שעליכם לחתום עליהם בנוכחות של עורך דין, ועל כן חשוב לשכור עורך דין אשר מתמחה בתחום ולא לבצע זאת באופן עצמאי, אחרת תהיו חשופים לבעיות לא מועטות.
  8. בחירת חברת ניהול– בדקו כי חברת הניהול אשר מטפלת בנכס היא מיומנת ומקצועית, כאשר ללא ניסיון אתם עלולים למצוא את עצמכם בברוך כלכלי.
  9. אי בדיקה של הנכס – יש לבדוק האם הנכס אותו אתם רוכשים משועבד, יש עליו משכנתא וכו', אחרת תגלו בדיעבד כי ההשקעה שלכם הייתה לא משתלמת.
  10. פזיזות – חשוב לא להקל ראש ולבחון לעומק את ההשקעה מכל היבטיה, וזאת בשל העובדה כי פזיזות ברכישה עלולה להוביל למפח נפש משמעותי.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך