נדל"ן גרמניה: הצצה להשקעה נבונה

גרמניה מהווה הזדמנות חסרת תקדים בעבור משקיעים ישראלים לצורך ביצוע רכישה של נכס, זאת לאור התשואה הגבוהה וגם הדומיננטיות של שוק הנדל"ן הגרמני אשר נותר יציב.

נדל"ן בגרמניה – השקעה משלמת

המשבר הפיננסי אשר התרחש בשנת 2008 לא השפיע על כלכלת גרמניה, אשר הייתה ונותרה כלכלה איתנה וחזקה, גם באיתות משבר עולמיות. למעשה, מאז שנת 2008 חלה עלייה משמעותית במחירי הדיור בגרמניה, אולם הם לא השפיעו על המשקיעים – זאת לאור העובדה כי הם נותרו נמוכים מאוד, ביחס למדינות שכנות באירופה כמו גם ביחס למדינת ישראל וארה"ב. עם זאת, חשוב לזכור כי גרמניה מהווה שוק אטרקטיבי ביותר לא רק בעבור משקיעים ישראלים אלא משקיעים מכל העולם, ועל כן מומלץ לנצל את ההזדמנות בהקדם האפשרי ולבצע רכישה של נכס נדל"ן באמצעות חברה מקצועית.

מדוע נדרש לקחת חברה מקצועית לביצוע רכישה של נכס נדל"ן בגרמניה?

כאמור, גרמניה היא הכלכלה המובילה כיום באירופה, כאשר מתגוררים בה נכון לעכשיו מעל ל 80 מיליון תושבים. יתרה מכך, בניגוד למדינות אחרות באירופה או בעולם רוב אזרחיה מתגוררים בחוזי שכירות, מה שמהווה עקומת ביקוש גבוהה ביותר אשר נשמרת לאורך שנים ארוכות. בכך, גרמניה מהווה קרקע פורייה למשקיעים זרים, בייחוד בשוק הנדל"ן. עם זאת, התשואות המתקבלות מהנכסים משתנות כמו גם העובדה כי ישנם לא מעט סעיפים שעל כל משקיע לדעת, וזאת לאור התערבות הממשלה בהשכרה של דירות ומכירתן, כמו גם תנאי המיסוי. לכן, לקיחה של חברה מקצועית אשר בקיאה בענף הנדל"ן הגרמני תבטיח כי ההשקעה שלכם תהיה מיטבית, ומותאמת לתקציב שלכם.

זכוכית מגדלת

איזו חברה היא המובילה כיום בענף הנדל"ן בגרמניה?

חברת נדל"ן גרמניה מהווה כיום את החברה הגדולה והמובילה בענף הנדל"ן למשקיעים, זאת לאור ניסיונה ארוך השנים בתחום כמו גם ההיכרות המעמיקה שיש למומחים של החברה עם שוק הנדל"ן בגרמניה. למעשה, החברה פיתחה מודל ייחודי וראשון מסוגו אשר מתאים את העסקה המשתלמת ביותר בעבור המשקיע, בהתאמה לצרכים ולתקציב, כמו גם אפשרות לקבלת מימון של עד 90% מגובה הנכס, כלומר – ניתן בהשקעה כספית מינימלית של 300 אלף ₪ לרכוש נכס בעל פוטנציאל תשואה של 11%, ואף צפונה מכך. אכן, מדובר בתשואה גבוהה ביותר אשר מפתה משקיעים אולם יש לזכור כי לאור היציבות בתוצאות בעשר השנים האחרונות, אנו צפויים לראות מספרים אף גבוהים יותר, כל עוד השוק יישאר יציב. ע"פ אנליסטים בתחום, גרמניה תמשיך להוביל, וזאת לאור מדיניות כלכלית נבונה אשר מעודדת משקיעים זרים לבצע השקעות בנכס נדל"ן, כמו גם העובדה כי היורו נמצא בשפל חסר תקדים ובכך מתאפשר למשקיעים להכפיל את כספם ולקבל תמורה בעבור סכומים מינימליים ביותר. רוצים לקבל מידע נוסף? השאירו פרטים באתר בכתובת https://nadlan-germany.co.il.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »
6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »