איך לחסוך בירוקרטיה בתהליך הנהלת החשבונות

הבירוקרטיה היא סיוט של כל אדם שחי בכל מדינה מתוקנת, וכנראה בכל מדינה באשר היא. מילוי טפסים, התרוצצות מגוף ממשלתי אחד למשנהו, המתנה בתור- מדובר ברעות החולות של כל עצמאי או עסק שמנסה להתקיים. הודות לטכנולוגיה שמשפרת כל אספקט של חיינו בעקביות, תוכנות הנהלת חשבונות נגישות שינו את כללי המשחק. בכתבה נסביר את היתרונות של מערכות אלו.

 

מסע מתיש בעבר הלא רחוק

עד לא מזמן היה עלינו, בתור בעלי עסק, לבקר את רואה החשבון אחת לחודש, לקפוץ למשרדי מס הכנסה ולהגיש טפסים במשרדי מע"מ מספר פעמים בשנה. ובכן ניתן לומר בפה מלא ועם חיוך על הפנים, שכיום- אין בזה צורך. כל ההתרוצצויות נחסכות כאשר אתם מחזיקים בתוכנת הנהלת חשבונות שמאפשרת לכם, בעזרת תפעול די פשוט, את כל האמצעים הפיננסיים שהעסק שלכם צריך, ואפילו לשלוח באופן אוטומטי את כל הדוחות שעליכם לשלוח בזמן וללא דיחוי. דוגמה לתוכנת הנהלת חשבונות יעילה כזו, תוכלו למצוא באתר https://payper.co.il

 

הנפקת דוחות חודשיים ושנתיים בקלות

כאמור, שיטות העבודה המיושנות שאפיינו את התקופה שלפני האינטרנט נעלמות אט אט מהעולם. תוכנת הנהלת חשבונות חוסכת כמות זמן לא מבוטלת עבור עסקים או רואי חשבון, שלא נותנים לבירוקרטיה לעכב אותם ושולחים דוחות חודשיים ושנתיים בזמן ובקלות.

ניתן לאתר בקלות את גורמי המס הרלוונטיים מבלי להיות מועברים מנציג שירות אחד למשנהו, לשלוח את כל הטפסים הנדרשים ואף להתעדכן בנוגע לסטטוס הטיפול. כבונוס, זו גם דרך שחוסכת שימוש נרחב בנייר ושומרת על הסביבה. עסקה משתלמת לכל הצדדים.

 

תיעוד מלא ונגיש

כמה פעמים בזבזתם את זמנכם בנבירה במסמכים ישנים, דוחות או חשבוניות משנה שעברה בגלל טעות אנוש? אפשר לשכוח מזה. כאשר אנו מדברים על התנהלות מול רשויות המס כמו מס הכנסה ומע"מ, זמן הוא מצרך יקר מאוד. הנהלת חשבונות מקוונת מציעה לכם שירותי אחסון של מאגרי הנתונים של העסק שלכם בענן מאובטח, מה שמאפשר לכם לא רק נגישות וזמינות לכל פריט מידע שנשמר בהיסטוריית העסק שלכם, אלא גם שליפה מהירה בעת הצורך והעברת כל המסמכים המבוקשים אל הרשויות באופן מידי.

 

חיסכון של אלפי שקלים בשנה

במקרה של עסקים קטנים, כל הוצאה היא משמעותית. הזמנת פנקסים, הרים של ניירת וכן שכר טרחה של רואי חשבון, מצטברים לכדי עלות משמעותית. תוכנת הנהלת חשבונות, שברוב המקרים לא עולה יותר מ100 שקלים בכל חודש, יכולה לחסוך מאות ואלפי שקלים בטווח הארוך ולאורך השנה. מדובר בחיסכון המצטבר לכדי סכומים משמעותיים ביותר וממשק נוח ומקוון מול כל הגורמים הרלוונטיים חוסך גם בהזמנת ציוד וגם במקומות אחסון במשרד עצמו.

 

לסיכום,

אפשר להכריז שהעתיד כבד כאן. כל עסק המעוניין להתקדם יחד עם הקדמה עובר כבר בימים אלו להנהלת חשבונות מקוונת, החוסכת זמן וכסף, שומרת על הסביבה ובעיקר- מונעת מיגרנות מיותרות במהלך התקשורת מול רשויות המס השונות.

בירוקרטיה בתהליך החשבונאות

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך