איך לעשות הכנסה מעוקבים באינסטגרם?

הפלטפורמה המתפתחת של הרשתות החברתיות, מאפשרת לנו להיחשף ולתקשר עם אנשים רבים בארץ ובעולם בכלל, כשאחת הפלטפורמות הפופולאריות היא האינסטגרם.

מעבר לתקשורת חוצת היבשות, אפשרות הפרסום האדירה באינסטגרם מאפשרת לנו ליצור גם הכנסה, היכולה להגיע לאלפי שקלים לפרסום

 

עידן האינסטגרם

העידן הדיגיטלי של ימינו, הביא לפריחת הרשתות החברתיות, באמצעותן ניתן לשמור על קשרים חברתיים ואף ליצור קשרים חברתיים חדשים, עם אנשים בארץ ובעולם. בין הרשתות החברתיות הפופולאריות הללו, נמצאת אפליקציית האינסטגרם, הנמצאת במקום ה- 3 והמכובד מבין הרשתות החברתיות הגדולות בעולם.

אפליקציית האינסטגרם, המורכבת מהמילה Instant (מהיר או רגעי), נוסדה לפני כ – 10 שנים, במטרה לאפשר למשתמשים השונים לשתף תמונות וסרטונים ביעילות ובמהירות. עם הזמן החולף והשנים שעברו, השימוש באינסטגרם תפס תאוצה, כאשר ניתן למנות כיום למעלה מ – 1 מיליארד משתמשים רשומים ברשת זו.

 

סרטונים, תמונות והכנסות

אין ספק כי לשתף סרטונים ותמונות זה כיף ונחמד, במיוחד כשאנשים אחרים אוהבים את התכנים שאנחנו מעלים, אך לשיתוף התכנים שלנו ישנו גם פן אחר, הנגזר מהפרסום והחשיפה הרבה המתאפשרת באינסטגרם – האפשרות להרוויח כסף.

כיום, אפשרויות הפרסום כבר אינן מתרכזות בעלונים שונים, טלוויזיה ורדיו, אלא בעיקר היכן שהדור הטכנולוגי – צרכני העתיד, נמצאים מרבית הזמן – הרשתות החברתיות. בהתאם לכך, עסקים וחברות רבות, אשר קלטו את המגמה ופוטנציאל הפרסום הטמון באינסטגרם, החלו להפנות תקציבים ייעודיים לפרסום ושיווק בפלטפורמות אלו.

 

איך ניתן לעשות הכנסה מהאינסטגרם?

כדי להתחיל ולעשות הכנסה מהאינסטגרם, נצטרך לגרום למפרסמים השונים לרצות ולפרסם את התכנים והמוצרים שלהם דרכנו ולפיכך, נצטרך ליצור חשבון משתמש מעניין בעל עוקבים באינסטגרם, רצוי כאלו פעילים, המצליחים לייצר מעורבות גבוהה בתחום עניין מסוים.

ינשן מספר דרכים פופולאריות ליצירת הכנסה נוספת מהאינסטגרם, ביניהן – שיווק שותפים, מכירת תמונות, ניהול עמוד אינסטגרם, הקמת ערוץ אינסטגרם המתעסק בתחום מיוחד ועוד. לצד האפשרויות המגוונות ליצירת הכנסה מהאינסטגרם, נמצאת העובדה כי חשבון האינסטגרם שלנו צריך להיות מבוסס על מספר עוקבים גבוה ואיכותי, שאכן יצליחו ליצור שיח ופרסום באינסטגרם.

 

כיצד למשוך עוקבים לעמוד האינסטגרם שלי?

ראינו אם כן כי הדרך להכנסה באינסטגרם עוברת דרך חשבון אינסטגרם בעל עוקבים פעילים ואיכותיים. כדי למשוך עוקבים לעמוד שלנו, ניתן  לעשות מספר דברים:

  • מידע מפורט – מלאו את המידע על העמוד שלכם בצורה מלאה ומפורטת ככל האפשר, כדי למשוך את העוקבים הרלוונטיים ובעלי תחום העניין הזהה לתכנים המפורסמים בעמוד שלכם.
  • פרסום שוטף – הקפידו על פרסום שוטף ויום יומי, בכדי ליצור עניין ותחושה שהעמוד 'עובד'. מומלץ לתזמן את הפרסומים בזמנים ושעות שונות ולא להעלות את כל התכנים בבת אחת.
  • רכישת עוקבים – כיום, ניתן לרכוש עוקבים, אף כאלו שמגיבים ומסמנים לייק בפוסט, בחבילות ומבצעים משתלמים במיוחד.

 

רשת חברתית

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך