איך קונים דירה כשאין מספיק הון עצמי?

מחירי הדירות עולים בשנים האחרונות, זו עובדה שידועה לכל אדם שחי במדינת ישראל. המצב המורכב לא מונע מזוגות צעירים ומשפחות רבות לרכוש דירות חדשות למרות שאין ברשותם הון עצמי. שכן, הם יודעים כי רכישה בימים אלה תשתלם להם בסופו של דבר. יצאנו לבדוק איך הם עושים זאת והאם הדרך הזו נחשבת למומלצת בעיני מומחים מהתחום הפיננסי. הישארו אתנו ותגלו מה הן המסקנות שעמן חזרנו.

 

רכישה של דירה ללא הון עצמי מספק – מה זה אומר?

רגע לפני שנציג בפניכם את הפתרון למצב שתואר לעיל, חשוב שנסביר באופן מעמיק את העניין שלשמו התכנסנו כאן היום. מדובר בעצם ברכישה שמתבצעת תוך שימוש כלשהו בחסכונות או כסף שנמצא בחשבון העו"ש של המתעניינים ברכישה. מדובר בסכום כסף שאינו מספיק כדי לרכוש את הדירה הנבחרת. ראוי לציין כי רכישות מסוג זה מתבצעות תוך סיוע מצד גורמים פיננסיים חיצוניים והן מתאפשרות תוך קבלת משכנתא.

קניית דירה

אפשר לקבל הלוואה כנגד נכס

יש היום מגוון רחב של דרכים שיאפשרו לכם לקבל את הכסף לדירה שלכם. אחת מהן היא קבלת הלוואה כנגד נכס קיים. כך שאם למשל יש להורים שלכם נכס כלשהו, הם יכולים לפנות אל מומחים בתחום ההלוואות ולקחת הלוואה כנגד הנכס המדובר.

ראוי לציין כי הליך זה צריך להתבצע תוך קבלת ייעוץ מקצועי (שכן, זה לא עניין של מה בכך) אנו ממליצים לכם לקרוא מדריכים שעוסקים בעניין באופן מעמיק למידע נוסף על פתרונות פיננסים שנמצאים תחת קטגוריה זו.

 

כך תגיעו אל יועצים פיננסיים מומלצים

בשלב זה אתם יודעים איך תוכלו לקנות דירה כשאין ברשותכם הון עצמי מספק. עכשיו, אתם צריכים לדעת איך אפשר להגיע אל יועצים פיננסיים מומלצים שעונים על הקריטריונים החיוניים הבאים:

  • בעלי ניסיון בתחום
  • אמינים
  • מקצועיים

שכן, בסופו של דבר אתם רוצים להיות בטוחים בכך שתבצעו השקעה משתלמת. ראוי לציין כי טיפ זה נכתב בשיתוף עם אתר aibank – הלוואות וייעוץ השקעות  שיודעים דבר או שניים בנוגע לרכישת דירה עם הון עצמי נמוך.

הלוואות וייעוץ השקעות

רוצים לדעת מה מצפה לכם? תכירו במשכנתאות המוכרות

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק ברכישת דירה ללא הון עצמי מספיק מבלי לכתוב כמה מילים אודות סוגי המשכנתאות שמוצעות כיום בשוק. נציין בפניכם כי מדובר ב – 2 סוגים עיקריים:

  1. משכנתא שצמודה למדד
  2. משכנתא שאינה צמודה למדד

מי מכם שיערכו שיחה עם יועצים פיננסיים מומלצים, יוכלו להיות בטוחים בכך שהם בוחרים במשכנתא שמתאימה להם כמו כפפה ליד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה ביותר לרכישה של דירה במצב שבו אין מספיק הון עצמי. כעת אתם יודעים איך לעשות זאת, כך שנותר לכם רק ליישם ולבחור נכון.

לקנות דירה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »