איך קידום אורגני יכול להשפיע על ההכנסות שלך

כמקור מידע מרכזי, גוגל הוא כיום האמצעי הדומיננטי של הלקוחות לקבל מידע על העסק שלך. בניגוד לפרסומות ממומנות שעולות הרבה כסף ותקפות לטווח קצר, קידום אורגני הוא השקעה אסטרטגית שיכולה להגדיל את ההכנסות שלכם ולבנות קהל לקוחות לטווח הארוך. 

 

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני (SEO: Search Engine Optimization) משמעו להציב את העסק שלך במקום גבוה בגוגל, כדי שאנשים שמחפשים אחר סוג השירות שלך ימצאו את העסק שלך ויגיעו אליך באופן אורגני. זה בניגוד לפרסומות ממומנות, שבעבור מיקומן הגבוה משלמים סכומים גבוהים.

 

אני יכול לעשות את זה בעצמי?

ישנו בנושא מידע זמין ברשת כמו מאמר זה. כל מי שמתקשה בכך, שאין לו זמן ללמוד את הנושא, או שהוא רוצה ייעוץ מקצועי, יכול לפנות לחברה  שמתעסקת בתהליך קידום אתרים מקצועי.

 

מה קובע את הדירוג של העסק שלי בגוגל?

הדירוג בחיפוש בגוגל נקבע על פי האיכות של אתר העסק – ככל שהאתר איכותי יותר, הוא יקבל דירוג גבוהה יותר. בלי אתר איכותי לעסק לא תוכל להגדיל את כמות הלקוחות, ובתוך כך את כמות ההכנסות.

 

מהו אתר איכותי?

עכשיו הגענו לעיקר. איכותו של אתר העסק שלך נמדדת בעיקר על פי הקריטריונים הבאים:

 

תוכן

מנוע החיפוש של גוגל מבוסס כיום על התוכן האיכותי שהאתר מעניק לאלו שנכנסים אליו, והדבר נכון לא רק לאתרים עסקיים. דרך לשדרג את התוכן באתר שלך היא להעלות אליו טיפים מקצועיים שיעניינו את הגולשים. יש לעשות זאת בזהירות, שכן שימוש מוגזם במילות מפתח יכול לפגוע בדירוג האתר.

 

קישורים חיצוניים

ככל שלאתר יש מספר קישורים גבוה יותר, גוגל רואה זאת כהמלצה של גולשים ומשפר את הדירוג. כאן המדובר הוא בקישורים מאתרים חיצוניים, סמכותיים ורלוונטיים, המובילים לאתר שלך.

 

קישורים פנימיים

אפשר למצוא את אתר העסק שלך בגוגל ואז להתמצא בתוכו. אך קישורים פנימיים בתוך האתר, למשל בין מאמר אחד לשני, יכולים להופיע כבר ככותרות משנה בגוגל עצמו, וכך להקל על הלקוח למצוא את המידע הספציפי שהוא מחפש.

 

אחוז שהייה בעמוד האתר

גוגל מתחשב בזמן השהייה של הגולשים באתר שלך כמדד לאיכות – ככל שגולשים ישהו באתר למשך זמן רב יותר, דירוג האתר יעלה. כדי לגרום להם לעשות זאת עליך לשפר את הקריטריונים שלעיל. העלאת ווידאו יוטיוב שיוטמע באתר היא דרך מצוינת להשאיר את הגולשים בפנים.

 

סיכום

כדי להביא יותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות שלך, עליך לבנות ולטפח אתר לעסק שגוגל יזהה את האיכות שלו ויעלה את הדירוג שלו. תשקיע בלקוחות שלך – תראה להם שאיכפת לך ושאתה כאן בשביל לשרת אותם. הצג להם מידע אמין ואיכותי, ווידאו תמיד יהיה טוב, ותשקיע בבניית קישורים חיצוניים ופנימיים כדי למשוך לקוחות נוספים, שיגיעו אליך אך ורק כי אתה מספר אחת.

הַכנָסָה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »
6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »