לנפוש בראש שקט: שלבי ביצוע ביטוח טלפון נייד לחו"ל

אתם יוצאים לחופשה בקרוב עם כל המשפחה ורוצים ליהנות מכל רגע? אם כך, ממש כפי שאתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל, כך כדאי יהיה לעשות גם ביטוח לטלפון הנייד, כי למה לא בעצם, אם זה אפשרי?

 

מהם היתרונות שמהם תיהנו אם יהיה לכם ביטוח כזה?

אם עוד לא יצא לכם להכיר אנשים שעשו ביטוח טלפון נייד לחו"ל, כדאי שתדעו שהיום עוד ועוד אנשים בוחרים לעשות ביטוחים כאלה, והאמת היא, שזה בהחלט מומלץ. העניין הוא שבין אם קניתם את הטלפון הנייד שלכם לפני כמה חודשים ובין אם קניתם אותו כבר לפני שנה או שנתיים, זה ברור שהשקעתם בו לא מעט כסף. למעשה, יש אנשים שמוציאים אלפי שקלים על הטלפונים הניידים שבהם הם משתמשים ולכן זה טבעי שהם ירצו לקבל פיצוי אם קורה משהו לטלפון. כיוון שכאשר אתם נוסעים לחו"ל הסיכון שתאבדו את הטלפון גדל, פשוט כי יש לכם הרבה מאוד חפצים, אתם בתנועה ממקום למקום ואתם נרגשים, רצוי לעשות ביטוח.

אייפון

 

ביטוח טלפון נייד – מה הוא באמת כולל?

תהיתם מה כולל ביטוח הטלפון הנייד שלכם? לא יודעים על מה בדיוק אתם משלמים? אם כך, כדאי לדעת שיש לא מעט סעיפים שנכללים בביטוח הזה. לדוגמא: מצב שבו אתם מאבדים את הטלפון הנייד או מצב שבו גונבים לכם אותו. יתרה מכך, גם מצב שבו הטלפון נופל ומתרסק נכלל פעמים רבות בתוך הפוליסה ולכן גם במצב כזה תוכלו לקבל כיסוי משמעותי ביותר. אומנם ממש כפי שקורה לגבי ביטוחים אחרים, גם כאן בוודאי לא תרצו להגיע למצב שאתם צריכים להפעיל את הביטוח ולהשתמש בו, אך עדיף לדעת שיש לכם ביטוח כזה מאשר להזדקק לו ובסופו של דבר להיזכר שאין לכם ביטוח.

 

כמה ביטוחים מהסוג הזה באמת עולים?

אם הייתם חושבים על שירות כמו השכרת רכבי יוקרה לחתונה בוודאי הייתם רוצים לדעת כמה זה יכול לעלות וסביר להניח שלא הייתם בוחרים את החברה שאצלה המחירים הם הגבוהים ביותר. זה נכון גם לגבי ביטוחים שונים שתוכלו לעשות לטלפון הנייד, כי מה פתאום שתשלמו הון עתק על ביטוח כזה? מצד שני, החדשות הטובות הן שהיום מחירי הביטוחים הללו ירדו, פשוט כי יש תחרות בין חברות הביטוח השונות שאליהן תוכלו לפנות. היום כמעט בכל חברת ביטוח יש אופציה לעשות ביטוח לטלפון הנייד ולכן, אם אתם יכולים לחסוך על ידי השוואת מחירים לא מעט אחוזים על הביטוח, למה שלא תעשו זאת? אנשים שיצאו לחו"ל עם טלפונים יקרים וללא ביטוח הצטערו על כך מאוד כאשר גילו שמישהו גנב להם את המכשיר ולכן בהחלט מומלץ לעשות מראש את הביטוח, אפילו אם זה יגדיל מעט את העלות של החופשה כולה.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »
6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »