האם אזרחים ישראלים יכולים לקנות דירה ביוון?

בשנים האחרונות לא מעט ישראלים פונים להשקעה בנדל"ן בחו"ל. השקעה בנדל"ן נחשבת לאמינה ומשתלמת מאוד בטווח הארוך, כזו שיכולה לסדר אתכם לפנסיה. אבל הבעיה הרצינית בישראל היא כמובן מחירי הדיור הבלתי נתפסים. המחירים רק עולים ועולים, וכיום האזרח הישראלי הממוצע כבר לא יכול להרשות לעצמו לרכוש נכס להשקעה. מסיבה זו אנשים החלו לפזול החוצה, וראו שזה משתלם מאוד. 

 

רכישת דירה להשקעה בחו"ל

רכישת דירה להשקעה בחו"ל היא לא דבר פשוט שעושים על הדרך, אבל בסופו של דבר היא יכולה להיות השקעה מניבה ומשתלמת. בשלב הראשון חשוב מאוד להחליט באיזו מדינה אתם רוצים להשקיע, ואז להיכנס בזום אין. באיזו עיר אתם רוצים להשקיע? ובאיזה אזור בעיר?

דִירָה

נדל"ן ביוון

אחד היעדים החמים ביותר בשנים האחרונות מבחינת ישראלים הוא התחום של נדל"ן ביוון. מחירי הדיור ביוון נמוכים משמעותית מאלו שבישראל. למדינה יש פוטנציאל צמיחה גבוה מאוד, ומחירי הדיור בה עולים בעקביות בשנים האחרונות. כל אלו, יחד עם הקרבה של יוון לישראל והעובדה שהעם היווני הוא נחמד ומזמין מאוד, הופכים את יוון ליעד סופר אטרקטיבי לרכישת נכסים להשקעות.

 

ישראלי יכול לקנות דירה ביוון?

מבחינת החוק היווני אין בעיה עם קניית דירה ביוון על ידי ישראלי, אבל מדובר על תהליך מעט ארוך ומורכב. תצטרכו לפתוח חשבון בנק יווני ולהפיק מספר מס. לכל בנק ביוון יש דרישות מעט שונות, ולכן חשוב להבין מהם בדיוק הטפסים, המסמכים והאישורים שאותם תצטרכו להעביר. כדאי לדעת שאת המסמכים צריך להגיש בתרגום ליוונית. אחרי שיהיו לכם חשבון בנק ומספר מס יווני תוכלו לרכוש דירה ביוון.

 

מהם מחירי הדיור ביוון?

בדקנו כאן בשבילכם את מחירי הדיור ביוון כדי שתוכלו להתרשם מהפוטנציאל ולהבין האם העסקה יכולה להתאים לכם מבחינת היכולת הכלכלית שלכם. כמובן שמדובר על ממוצע כללי מאוד, ולכל נכס יש מחיר משלו בהתאם לשלל הפרמטרים השונים. המחיר הממוצע לבית קרקע הוא בין 30,000 ל- 105,000 יורו. אם מדובר על דירת שלושה חדרים רגילה המחירים הם בין 20,000 ל- 50,000 יורו.

מחירי הדיור

הערים המובילות להשקעה

ישנן שתי ערים ביוון שמהוות יעדים מובילים להשקעה בנדל"ן. העיר הראשונה היא כמובן אתונה, בירת המדינה. אתונה היא אחת מהערים העתיקות בעולם המערבי ויש בה הרבה מאוד מוזיאונים, אתרי מורשת, ואתרים היסטוריים. העיר היא גם המרכז הכלכלי ומרכז הממשל היווני. העיר השנייה היא סלוניקי שבצפון יוון. זוהי אחת מערי הנמל החשובות במדינה ויש בה לא מעט מוסדות מובילים להשכלה גבוהה שאליהם מגיעים סטודנטים מכל רחבי העולם.

 

סיכום

אין ספק שיוון מהווה יעד מוביל להשקעה בנדל"ן. כדי לקנות דירה ביוון תצטרכו להתעסק בבירוקרטיה ובאישורים, אך בסופו של דבר מדובר על השקעה משתלמת. חשוב לדעת שישנן חברות מקצועיות שיכולות ללוות אתכם בתהליך ולפשט אותו.

דירת אזרחי ישראל

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »