האם כדאי להשקיע בדירה מעבר לים?

במאה ה- 21 יותר ויותר אנשים מבינים שכדאי להם לתת לכסף שלהם לעבוד – נשמע לכם מוזר? אז כדאי לכם להמשיך לקרוא. במקום לעבוד קשה כל החיים, אנשים מבינים שהשקעה יכולה להבטיח לכם פחות זמן עבודה ויותר זמן איכות, ולהפוך את הדאגה הכלכלית לביטחון כלכלי יציב ותמידי. אז איך עושים את זה? בדרך כלל משקיעים בשוק ההון או בנדל"ן. בכתבה הבאה נסביר לכם למה כאדי לכם להשקיע בנדל"ן בחו"ל ואיך עושים את זה.

 

דובאי – היעד הבא של משקיעי הנדל"ן

חברת שלום דובאי היא דוגמה לחברה שמספקת שירות אמין ואדיב ללקוחותיה למען מטרה חשובה – החופש הכלכלי שלהם. חברה זו מעניקה ליווי צמוד למשקיע שקונה דירה בדובאי – בוחרת יחד איתו דירה טובה, עוזרת לו לבצע החלטות עסקיות נכונות, ממנהלת לו את ההשקעה ובקיצור עושה בשבילו את כל העבודה. משקיעים רבים בוחרים בדובאי כעיר עם פוטנציאל גבוה לרווחים, בזכות ההתפתחות שלה וההצלחה שלה.

 

נדל"ן – השקעה בכל מקום ובכל זמן

רכישת נכס לשם השקעה יכולה להתבצע בכל מקום ובכל זמן. לעיתים קרובות אנשים שלא מבינים בתחום מנסים לטעון כי מקום אחד הוא טוב יותר מהשני, כשלמעשה כדאיות ההשקעה היא מאוד דינמית ויש לשים לב לשינויים בערים שונות ולבחון את הדברים היטב. כמו כן, בכל עיר סוג ההשקעה הוא אחר ולכן כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולהבין איפה כדאי לכם להשקיע.

 

איך לעשות השקעת נדל"ן חכמה?

  1. תפעלו יחד עם מתווך שעוסק בתחום אלא אם אתם מכירים בעצמכם את העיר ואת מחירי השוק בצורה מקיפה ומעמיקה.
  2. בחרו בנכס שתואם ליכולת הכלכלית שלכם – הן מבחינת ההון הראשוני והן מבחינת תשלום המשכנתא.
  3. אל תחליטו החלטות גורליות לבד – הכסף שלכם יותר מדי חשוב!

 

למה כדאי להשקיע גם מעבר לים ולא רק בארץ?

השקעה מעבר לים מגדילה את סוגי ההשקעות אליהן תיחשפו ולכן היא מאפשרת לכן גמישות בניהול ההון העצמי שלכם. כמו כן, יש ערים רבות בעולם שמחירי הדירות בהן מטפסים ללא הרף, אז למה ליהנות מעליית הערך הזו ולהכפיל את ההון העצמי שלכם? נוסף על כך, השקעה מעבר לים תבטיח לכם ראש שקט – הרי מתווך שעוסק בעיר מסוימת בדרך כלל טס אליה ועושה את העבודה בשביל המשקיעים שלו.

 

לסיכום – איך לבחור מדינה להשקיע בה?

ראשית כל, כדאי לכם לבחור במדינה שאיש מקצוע המליץ עליה, ובעיר שיש לכם הוכחות לכך שכדאי להשקיע בה. שנית, יש לבחור במדינות שנמצאות במגמת התפתחות ולא בכאלה שעשויות לחוות נזקים רבים בשל מלחמה, אסון טבע וכדומה. כמו כן, אין חשיבות לקשר הסנטימנטלי שלכם עם המדינה, משום שהנכס שלכם נועד לשם מטרה עסקית בלבד ולא לשם מטרה רגשית.

 

מטבעות
stevepb / Pixabay

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »