הכירו את אפיקי ההשקעות הכי נפוצים בשוק

ישנו ביטוי עממי מפורסם "מיליארד סינים לא טועים". בלי להיכנס לשאלה אם יש אמת מאחורי הביטוי או לא, המסר שהוא מעביר ברור מאוד – אם הרבה אנשים עושים את זה, כנראה שזה הדבר הנכון לעשות.

כשאתם באים להשקיע את הכסף שלכם, הביטוי הזה מקבל חשיבות משמעותית אפילו יותר. הטקסט שלפניכם יסקור שלושה מאפיקי ההשקעות הכי נפוצים בשוק, ויסביר למה מי שבוחר בהן עושה בחכמה.

 

מהם אפיקי ההשקעות הכי נפוצים בשוק

קצת קשה לקבוע באופן מדויק מהם אפיקי ההשקעות הכי נפוצים בשוק. סיבה אחת לכך היא שקיימות כפילויות רבות בקרב המשקיעים השונים. בנוסף, העובדה שבחלק מאפיקי ההשקעות חסר מידע רלוונטי – מקשה על האנליסטים השונים לסמן את אפיקי ההשקעות הכי נפוצים בכל שנה.

יחד עם זאת, אחרי שיחות עם כמה וכמה מומחים – הצלחנו לשים את האצבע על שלושה מסלולי השקעות מאוד משמעותיים בכל תיק השקעות. כדי להבין איזה אפיק השקעה הוא האפיק הכי טוב בשבילכם, אנחנו ממליצים לפנות ליועצים פיננסיים מומחים. תוכלו לקבוע פגישה עם יועץ פיננסי ולקבל מידע נוסף באתר מני גרופ.

 

נדל"ן

השקעה בנכס מקרקעין (דירה, מגרש או שותפות בפרויקט) היא אחת דרכי ההשקעה הכי נפוצות כיום בישראל. השקעה בנדל"ן זוכה לתשואות קבועות למדי, והיא נחשבת להשקעה טובה ובטוחה. יחד עם זאת, השקעה בנדל"ן לא חפה מיתרונות. כדי להיכנס לתחום הנדל"ן יהיה עליכם לגייס הון ראשוני משמעותי, והמיסוי בתחום הנדל"ן גבוה מאוד למשקיעים.

 

מניות ביג טק

עוד תחום שהרבה מאוד משקיעים בארץ ובעולם מסתמכים עליו באופן ניכר הוא מניות הביג טק. מניות הביג טק הן למעשה מניות של חמש חברות – מטא (לשעבר פייסבוק), אפל, אמזון, מיקרוסופט ואלפאביט (לשעבר גוגל). קבוצת מניות אלו נקראו בעבר F.A.A.N.G, אך השם השתנה בעקבות יציאה של חלק מהחברות מהרשימה (כמו נטפליקס) או שינוי השם שלהן (כמו גוגל).

 

אג"ח

אפיק השקעה שנחשב סולידי, יציב ובטוח הוא תחום אגרות החוב הממשלתיות – אג"ח. המדינה מטבעה היא מוסד יציב ובעל קרדיט רב בקרב המשקיעים. זו הסיבה שמדינות יכולות לגייס הון לטובת הפעילויות השונות שלהן על ידי מכירה של אגרות חוב. אגרות חוב הן למעשה מעין הלוואה למדינה. הריבית על אג"ח היא לא גבוהה, ולכן היא מתאימה לשונאי סיכונים ומשקיעים לטווח ארוך.

 

סיכום

לסיכום, יש עוד הרבה מאוד דרכים שאתם יכולים להשקיע את הכסף שלכם שלא סקרנו – אתם יכולים להשתלב בשוק המטבעות הקריפטוגרפים, לבנות תיק השקעות על בסיס מדדים שונים כמו תל אביב 100, S&P 500, נאדסק ועוד. כל אלו אפיקי השקעה בעלי יתרונות מובהקים, ואנחנו לא טוענים שלא כדאי להשקיע בהם.

יחד עם זאת, אפיקי ההשקעה שהזכרנו – נדל"ן, מניות ביג-טק ואג"ח – הם מהנפוצים ביותר בשוק ויש לכך סיבה. להשקעה חכמה פנו ליעוץ מקצועי.

מחשב

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »