הכירו את הפרוייקטים הכי חמים מבית שבירו לנד

כשרוצים להשקיע קרקע ובפרויקטים של בניה, רצוי מאד לבחור בפרויקטים שיודעים כבר בעוד מועד שהם עומדים להשתלם. פרויקטים מסוג זה מחזיקה כיום חברת שבירו לנד. לכן, אם אתם רוצים להשקיע בפרויקט בניה שאתם יודעים מראש שמשתלם להשקיע בו, ואתם יודעים שהחברה שעומדת בראשו מקצועית, כדאי שתכירו את הפרויקטים הבאים.

 

מידע כללי על פרויקטים והשקעות

פרויקטים והשקעות מבית שבירו לנד נחשבים לפרויקטים המבוילים ביותר בתחום ההשקעות בקרקע משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא המקצועיות של החברה. בראש החברה עומד הבעלים מאיר צ'צ'קס, שנחשב אוטוריטה בתחום הנדלן והבניה בישראל, ובהתאם החברה שלו מקצועית ואנושית – יודעת לעזור למשקיעים למצוא את ההשקעה המשתלמת ביותר בעבורם. שנית, הפרויקטים שיש ברשום החברה הינם פרויקטים אקסקלוסיביים לאור העובדה כי כיום כמעט ואין קרקעות שניתן לבנות עליהם במרכז הארץ. לחברה מספר פרויקטים משמעותיים באזורים הנחשבים ביותר, עליהם נפרט כעת.

 

ח-500

ח-500 בחולון נחשב לפרויקט בגדר השקעה מבטיחה. הפרויקט הינו פרויקט בניה של שכונה מהיחידות במרכז שעתידה להיבנות על שטחים פתוחים של שטח בתולי! מאחר שהעיר חולון נחשבת לאחת מהערים הטובות לגור בהן כיום, יש ביקוש רב לדירות, ולכן לפרויקט פוטנציאל אדיר שאין לכל פרויקט. השכונה עתידה להיות אחת השכונות הנחשקות ביותר לגור בהן במרכז הארץ. אנשים רבים רוצים להנות מהשילוב של טבע ביחד עם השילוב של העיר, והשכונה הזו נותנת להם את מבוקשתם. בפרויקט עוד ניתן להשקיע ולא כדאי לפספס את ההזדמנות.

 

פרויקט חוף התכלת

הפרויקט ממוקם בין המרינה בהרצליה לבין חוף מנדרין. זהו שטח שהפרויקט בו כבר בשלבי תכנון מתקדמים ומקודם על ידי עיריית הרצליה עצמה – שעוזרת לקדם את הפרויקט כך שהינו בתנופה גדולה. זהו שטח בנייה של 2200 דונם שנועד לבניה רוויה. יש לזכור כי ככל הנראה בשנים הקרובות לא תראו פרויקטים בסדר גודל זה, ולכן אנשים שחשוב להם להשקיע בנדן איכותי ויוקרתי קופצים על ההזדמנות להשקיע בפרויקט חוף התכלת. זהו פרויקט המוגדר כיוקרתי והפרויקט העתידי מעוצב בהתאם

הפרויקט הא פרויקט בניה שמתבצע בין הרצליה לתל אביב. במיקום אלו כמעט ואין פרויקטים שמאושרים, זאת משום שהבניה באזור זה כבר קיימת. אולם, באזור זה יש הרבה יותר ביקוש מהיצע לדירות, ולכן ברגע שהפרויקט יסתיים, היחידות שנבנו יחטפו תוך שניות. לכן, הקרקעות שם מהוות קרקע פורייה למשקיעים בנדל"ן ובקרקעות.

 

מתחם ה-1000

מתחם ה-1000 ממוקם בראשון לציון. המתחם נבנה בהתאם למציאות החדשה. כך שהוא שם דגש על סביבת חיים ירוקה, חינוך איכותי, ואזורי תעסוקה שאינם רחוקים בצורה משמעותית מבית המגורים. השכונה עתידה לשרת את האוכלוסייה הצעירה, ומנסה למשוך אליה אנשים איכותיים. הפרויקט נחשב לאחד עם פוטנציאל גבוה, לאור העובדה כי נראה שהשכונה עומדת להיות אחת השכונות המבוקשות בארץ. המיקום של הפרויקט הוא שהופך אותו לייחודי.

הפרויקט נבנה ליד עורקי תחבורה ראשיים כמו בכביש 4, נתיבי איילון, כביש 20, וכן בסמיכות לקווי רכבת קלה עתידיים. עובדה זו שהופכת את השכונה לנגישה עבור אנשים עובדים. הפרויקט קרוב גם לתחנת רכבת משה דיין כך שנגיש גם לאנשים ללא רכב צמוד. המתחם עצמו קרוב מאד לחוף, שבשנים האחרונות הפך להיות המקום לידו רוב צעירי ישראל רוצים לגור. לסיכום, ניתן לראות כי הפרויקטים של חברת שבירו לנד איכותיים והשקעתם יכולה להיות משתלמת ביותר. לכן, אם אתם רוצים להשקיע בנדלן, כדאי מאד להשקיע בפרויקטים אלו שנחטפים.

מבנים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »