5 דברים שחובה לבחון לפני שעושים השקעת נדל"ן בארצות הברית

רבים כיום כבר מבינים, שעל מנת להכניס כסף גדול בצורה פאסיבית, כדאי להשקיע בנדל"ן.

לנדל"ן יש פוטנציאל גדול להצליח בארצות הברית, אך יש מספר דברים שחובה לבדוק לפני כן.

אז אם גם אתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן בארצות הברית, אך קצת מבולבלים, המאמר הבא הוא בשבילכם.

 

למה להשקיע בנדל"ן?

הכסף הגדול ששוכב בבנק לא מניב רווח, את זה כבר הבינו רבים. כדי ליצור רווח יש מספר דרכים, וכן גם השקעות נדל"ן חכמות בארה"ב היא אחת מהן. מטרת ההשקעה בנדל"ן היא ברורה לכל. היעד הוא הפקת רווחים, תוך איזון מחושב בין ההוצאות להכנסות.

 

למה דווקא בארצות הברית?

השקעה בנדל"ן בארצות הברית מומלצת מכמה סיבות.

תחילה, כתוצאה ממשבר הקורונה ירדו מחירי הדירות בארצות הברית בצורה דרסטית, ולכן הפכה ארצות הברית לגן עדן למשקיעים. כמו כן, יש בארה"ב חברות תיווך רבות שיכולות לסייע, גם למשקיע המתחיל, לחשב סיכויים וסיכונים כראוי.

 

מה חשוב לבחון לפני קניית הנכס

בדיקת הנכס

ראשית, יש לבדוק שמדובר בנכס אמיתי עם בעלים אמינים, ולא בניסיון עוקץ. בגלל המרחק הרב אין אנו יכולים לבדוק פיזית את הנכס, ולכן חשוב לעשות שיחה עם בעל הנכס ולראות שהוא דובר אמת, בנוגע למאפייני הנכס, מצבו של הנכס, ובנוגע לחוזה. כמו כן, לאחר קבלת כלל הנתונים על הנכס, יש לאמת את הנכס באמצעות מאגרי הנתונים שמתייחסים לנדל"ן אמריקאי.

 

בחירת מקום אסטרטגי

מיקומו של הנכס הוא אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק לפני קנייתו. המיקום משפיע על מחיר קניית הנכס, ועל יכול ההשכרה והקנייה שלו בעתיד.

כמו כן, לפי המיקום פעמים רבות ייקבע גם מי הם השוכרים. כלומר, אם קניית הנכס היא באזור עני יותר, כך גם יגדל הסיכון שהשוכרים לא ישלמו.

 

היבטי מס

בכל מדינה בארצות הברית יש מערכת חוקים שונה בכל הנוגע למיסים. כך לדוגמא, יש מדינות הנותנות פטור ממס למשקיע, ויש מדינות המטילות עליו מס כבד.

היבטי המס חשובים עד לכדי הצלחתה של ההשקעה, ולכן מומלץ להתייעץ עם יועץ מס מומחה, כזה שייקח את כלל המיסים בחשבון וייקבע לפיכך את סיכויי ההשקעה.

 

פתיחת חשבון בנק אמריקאי

לאחר שהגדרתם יעדים ומיקום בו אתם מעוניינים להשקיע, צריך לפתוח חשבון בנק אמריקאי על מנת לבצע את הרכישה. LLC זו חברה בע"מ בה נעשית פעמים רבות השקעות נדל"ן בארצות הברית, ואפשרי לפתוח בה חשבון בנק.

 

לסיכום – נדל"ן מצליח

תוכן המאמר הוא קריטי להצלחת ההשקעה, ומבדיל פעמים רבות בין הצלחה לכישלון.

כאמור, יש לאמת את הנכס, לבחור מיקום אסטרטגי, ולהתחשב בתשלום המיסים. כמו כן, יש להגדיר יעדים מראש, ובהן לחשב תשלום על שיפוץ של הנכס.

חשוב לציין שיש חברות מוכרות שיכולות לעזור בהגדרת היעדים ובבחירת הנכס, וכך גם המשקיע המתחיל יכול להצליח ובגדול.

 

השקעה פיננסית

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »