חוק התיווך במדינת ישראל

חושבים להתחיל לחפש נכס בישראל? רוצים לקנות דירה להשקעה או שאתם מחפשים את בית החלומות שלכם? אם כך, טבעי שתרצו לקבל את שירותיהם של מתווכים מקצועיים ורציניים ולכן חשוב שתדעו דבר או שניים אודות חוק התיווך במדינה.

מי משלם על שירותי התיווך?

אחד מהסעיפים החשובים ביותר שבהם עוסק חוק התיווך, זו השאלה מי בעצם אחראי לשלם למתווך על שירותיו. כדאי לדעת שבכל משרד תיווך בהרצליה יבקשו מכם לשלם עמלה, בין אם אתם הצד שמוכר או משכיר ובין אם אתם הצד שקונה או שוכר. בצורה כזאת המתווכים מרווחים משני הכיוונים ויש בכך היגיון, כי הם נותנים שירות לשני הצדדים ולמעשה מפגישים ביניהם. בנוסף לכך, חוק התיווך קובע גובה עמלה מקסימאלי. לכן, אם פניתם אל משרד תיווך בהרצליה או בכל מקום אחר ודרשו מכם עמלות מופקעות, כדאי לדעת שמדובר על משרד שלא עובד בצורה חוקית ואין שום סיבה להסכים לשלם סכומים מופקעים.

איך תתכוננו לקראת ההוצאה הגדולה?

במידה ומדובר על רכישת דירה, ברור מדוע אתם חוששים לקראת ההוצאה הכלכלית הגדולה, שכן עבור רובנו קניית דירה זה לא עניין של מה בכך. לא מדובר על צעד שנעשה הרבה פעמים בחיים ולכן בהחלט שווה לבדוק את הנושא הזה לעומק. למעשה, בין אם מדובר על דירה להשקעה ובין אם מדובר על דירה שתשמש אתכם, תכנון פיננסי המלצות זה לא משהו שתוכלו לוותר עליו. אם זה נשמע לכם כמו סינית ואם אתם לא לגמרי יודעים איך עושים תכנון כזה, החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים לעשות את זה לבד. יש היום מומחים רבים שיוכלו לעזור לכם בנושא, אז למה שלא תפנו אל אחד מהם? מומחה לתכנון פיננסי יידע איזה שאלות לשאול אתכם ואיך לכוון אתכם כך שלא יהיו לכם הפתעות במישור הכלכלי. אפילו אם אתם לא צריכים לקחת משכנתא מהבנק כדי לקנות דירה חשוב להבין שמדובר כאן על התחייבות כלכלית משמעותית ביותר ולכן התכנון הפיננסי כה חשוב.

דירות

כך תבחרו נכס ששווה את ההשקעה שלכם

אם אתם חושבים לקנות דירה, טבעי שתרצו לרכוש נכס שבאמת יהיה שווה את כל המאמצים שלכם. זו עוד סיבה טובה שבגללה על שירותי תיווך לא כדאי לוותר, שכן מתווכים מקצועיים יוכלו לעזור לכם בנושא. הם יידעו לכוון אתכם אל הנכסים שיוכלו להתאים לכם, יחסכו לכם זמן רב בחיפוש וגם יסייעו לכם לבחור את הנכס שיניב את הרווח הכי גדול שאפשר. לכן אין סיבה לחשוב פעמיים וכדאי שתבינו: אם אתם נכנסים לעולם הנדל"ן כדאי לעשות זאת כמו שצריך ובעזרת היועצים הכי טובים שיש. אתם תראו שלא תצטערו על כך בעוד כמה שנים, כאשר הנכס יתחיל לתת לכם תשואה יפה ויהפוך להכנסה פאסיבית נוחה.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »