משכירים דירת AIR BNB? כל מה שאתם חייבים לדעת בנושא!

השכרה של דירת AIRBNB  זה לא משחק ילדים. מדובר בתהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם הנושא. סביר להניח שאתם מכירים בעובדה זו, אבל לא בטוח שיש בידיכם את המידע המלא שיאפשר לכם להשכיר את הדירה בשקט נפשי. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפניכם את האינפורמציה הדרושה. נזמין אתכם להישאר כאן, כדי שתצאו מומחים בנושא.

 

הדבר ה – 1: ביטוח לדירה

אי אפשר לעסוק בהשכרת דירת AIRBNB, מבלי לציין את ביטוח הדירה שתצטרכו לרכוש מראש. כלומר, טרם כניסתם של הדיירים לדירה. שכן, הביטוח יהיה אחראי לספק לכם (ו\או לאורחים) פיצויים במידה ותהיה פגיעה כלשהי בנכס או בתכולה שלו.

 

מרכיבי הביטוח

בחרנו להתעכב לרגע על מרכיבי הביטוח המדובר, רגע לפני שנעבור לדברים הבאים שתצטרכו לדעת. זו העת לגלות שיש 2 מרכיבים עיקריים של ביטוח דירות Air Bnb ועליכם לבטח את הדירה באמצעותם:

  1. ביטוח מבנה – מכסה נזקים שאירעו למבנה הכללי. כלומר, לקירות, מרצפות, מרפסות, קו הגז, מערכת מיזוג האוויר, דלתות ועוד. חשוב לציין שהביטוח יעניק לכם החזרים (בהתאם לקבוע בתנאי הפוליסה) במידה ואירעו נזקים בעקבות שיטפון, רעידת אדמה, נזקי שוד או פריצה
  2. ביטוח תכולה – הדיירים שיתגוררו בדירה שלכם עשויים לגלות שהנזק שאירע במקום גרם לפגיעה משמעותית בפריטים האישיים שלהם. ביטוח התכולה יאפשר לקבל החזרים על החפצים שהיו בדירה, לדוגמא: תכשיטים, מוצרי חשמל, בגדים ועוד. כאשר התכולה של הדירה מבוטחת מפני נזקי מזג אוויר, נזקי אש, פריצה ועוד

הדבר ה – 1_ ביטוח לדירה

 

הדבר ה – 2: עליכם להסתייע בשירותי ניקיון חיצוניים

השכרה של דירה בפלטפורמה זו מחייבת הסתייעות מצד חברת ניקיון מקצועית. שכן, דירות AIRBNB צריכות להיות נקיות ונעימות לשהייה קצרה או ממושכת. זו העת לציין שעליכם להימנע מניקיון שיבוצע באופן עצמאי. שכן, תרחיש זה עשוי להתגלות כאינו מספק עבור הלקוחות שמצפים לדירה נקייה (ובצדק). שימו לב, ניקיון שיתבצע ללא הסתייעות מצד גורמים מקצועיים עלול להוריד את דירוג הנכס שלכם באתר.

 

הדבר ה – 3: כדאי להימנע מהשארת מפתח במקומות מוחבאים

שמענו לא פעם על משכירים שהשאירו את המפתחות לדירה מתחת לשטיח, באגרטל או בארון החשמל, כדי למסור את המפתח לדיירים, מבלי להגיע למקום. מדובר בתרחיש שראוי להימנע ממנו. שכן, החבאת המפתח במקומות שהוצגו קודם לכן מוכרים לפורצים. אלה עשויים למצוא את המחבוא תוך רגע קצר ולשדוד את תכולת הדירה. נמליץ להשתמש בתיבת קוד ייעודית שתותקן בכניסה לדירה. זו תאפשר לדיירים לגשת למפתח תוך הזנת קוד שיועבר אליהם באפליקציה.

 

מילים אחרונות לסיום

בעלי דירות AIRBNB צריכים לעשות ביטוח מקיף לדירה, להעסיק חברת ניקיון מקצועית ולהשאיר מפתח במקום שמור היטב. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שתצטרכו רק ליישם אותו, כדי שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות משהות בטוחה ונעימה.

הדבר ה – 3_ כדאי להימנע מהשארת מפתח במקומות מוחבאים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »