כל מה שרציתם לדעת על הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואה חוץ בנקאית נלקחת מגופים חוץ בנקאיים שונים כמו חברות אשראי, גופים פיננסיים פרטיים, חברות הפנסיה והביטוח וקרנות למיניהן. ההלוואות הללו אינן רשומות במסמך כל שהוא של המדינה, אולם במסגרת חוק אשראי הוגן ופרסום דירוג אשראי אישי ישנה מחויבות לשקיפות. הגוף אשר מספק את ההלוואה מחויב לספק ללקוח את כלל הפרטים על ההלוואה והוא מוגבל בריביות על ידי הפיקוח המדינתי.

 

דירוג אשראי אישי

דירוג האשראי של כל לקוח חשוף לכל גוף חוץ בנקאי והוא משוקלל על פי היקף הביטחונות, ההיסטוריה הבנקאית של אותו הלקוח ויכולת ההחזר שלו. הדבר מאפשר נטילת הלוואה מוסדרת, מפוקחת ובטוחה לכל הצדדים המעורבים ונועדה להכניס תחרות לתחום ההלוואות ולשפר את היכולת לקבלת תנאים טובים יותר. עוד על כך ראו, https://www.naorcredit.co.il

 

יתרונות הלוואה חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להיות מיועדות  לכל מטרה. יתרון נוסף נוגע לריבית הנמוכה במקרה של חריגה. כאשר חשבון הבנק נכנס לחריגה ממסגרת האשראי המורשית, הריבית עבור מסגרת האשראי החריגה עשויה להגיע גם ל-22%. גופים חוץ בנקאיים יכולים לספק הלוואה חוץ בנקאית בריבית נמוכה יותר. בהלוואה חוץ בנקאית גם אין צורך לשעבד נכסים.

הלוואה חוץ בנקאית מספקת פתרון למסורבי הבנקים גם כאשר מדובר על סכומים גדולים יחסית. ניתן במקרים רבים גם לקבל ליווי מקצועי מיועץ בתחום המימון ולהעריך את הכדאיות של ההלוואה ולבחור את המסלול המתאים לכם. היתרון הגדול ביותר בהלוואות דרך כרטיס אשראי הוא שניתן לקבלן במהירות יחסית, מבלי להגיש ניירת רבה ובאופן טלפוני.

 

הלוואה חוץ בנקאיות על חשבון הפנסיה

במידה ויש לכם חיסכון פנסיוני בביטוח מנהלים, קופת גמל או קרן פנסיה, אתם יכולים להשתמש בכסף שחסכתם בתור ערובה להלוואה חוץ בנקאיות. ניתן לקבל מקרן הפנסיה סכומים גבוהים מאוד, בהתאם לכמות הכסף שנצברה בקופה. ישנה הגבלה של סכום ההלוואה לשיעור מסוים של החיסכון הפנסיוני, על מנת להבטיח כי גם אם ערך החיסכון יירד, תוכלו להחזיר את ההלוואה.

 

פדיית כספי הפנסיה או הלוואה

אם אתם מתלבטים אם א לפדות את כספי הפנסיה שלכם על מנת לממן צורך מסוים, עדיף לכם, לקחת הלוואה על חשבון החיסכון הפנסיוני ולא לפדות את כספי הפנסיה. בפדייה מוקדמת של הפנסיה יש לשלם למס הכנסה את הטבות המס הקיימות בחשבון החיסכון הפנסיוני. הטבות אלו יכולות להיות גבוהות יותר מהריבית שתשלמו  על ההלוואה.

 

סיכום הלוואה חוץ בנקאית

לסיכום הנושא, במאמר זה דנו בהלוואות חוץ בנקאיות ויתרונותיהם. כפי שציינו, ההלוואה ותנאיה ניתנים על פי דירוג האשראי האישי. יש לעשות חקר שוק ולהשוות בין ההצעות השונות וליטול הלוואה בתנאים הטובים ביותר. הלוואה חוץ בנקאית היא מהירה ואינה מצריכה העמדת ערבויות וביטחונות על ידי הלקוח.

שעון ומטבעות

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »