איפה ניתן לקבל מידע אמין על חברות בישראל?

מדינת ישראל אמנם מדינה קטנה אולם, אין כל קשר בין גודלה לבין, כמות העסקים והחברות המתנהלים בתוכה. המשק הישראלי רווי חברות, בכל ענף קיימת תחרות גדולה, בין חברות שונות הנאבקות על מעמדן באותה משבצת. היקף העסקאות בישראל גדול ועבור הלקוחות, לעיתים, מדובר בכאב ראש לא קטן.

לפיכך, חשוב לדעת, לפני שמבצעים עסקה מול חברה מסוימת, מי עומד מאחורי חברה זו, מה רמת האמינות של החברה לאורך השנים, כמה היא איתנה מבחינה פיננסית ועוד, כל זאת במטרה לצלוח עסקה או שיתוף פעולה בצורה הטובה ביותר, ולא לפול בפח. אז כיצד ניתן לקבל מידע על חברות ישראליות?

 

אתר החברות של ישראל

ישנם אתרים שונים המספקים מידע אודות חברות ישראליות, פרטיות וציבוריות, בתמורה לתשלום לא מאוד גבוה, כשמדובר בפנייה חד פעמית. במידה ומידע אודות חברות ישראליות זה משהו שאתם צורכים באופן קבוע, בשל עבודתכם או העסק שלכם, תוכלו לרכוש מנוי חודשי. מחירי המנויים, על פי רוב, אינם עוברים את 300 השקלים לחודש.

לפני זמן מה, עלה אתר חדש, המספק את כל המידע הנדרש אודות חברות ישראליות, כאשר מידע בסיסי אודות סטטוס החברה (חברה פעילה, חברה בתהליך פרוק, חברה בפשיטת רגל וכו'), פרטי יצירת הקשר עמה ועוד, ניתן ללא כל עלות, ורק מידע מעמיק יותר, הכולל גם נתונים פיננסיים ובנקאיים, יהיה כרוך בתשלום מצדכם https://israeli-companies.com.

חברות בישראל

מה חשוב לדעת על חברה לפני שעושים עם בעליה עסקים?

ישנם מספר אלמנטים הנחשבים קריטיים, אותם מומלץ לדעת, בטרם תשתפו פעולה עם חברה עסקית כזאת או אחרת:

  • יכולת פירעון ותשלומים בפיגור – אולי האלמנט הפיננסי הדרמטי ביותר שחשוב לדעת על חברה, מה המוניטין של החברה בכל הקשור לעמידה בתשלומים ובזמן שנקבע.
  • תביעות משפטיות ובעיות מול מוסדות המדינה – חשוב לדעת מראש, האם החברה נמצאת בהליך משפטי שעשוי להגביל אותה בפעולה עסקית כלשהי, והאם היא חייבת כספים למי ממוסדות המדינה.
  • מידע פנימי – בצעו פעולות מודיעין ונסו לגלות מי הבעלים של החברה וכמה הוא נחשב לאדם אמין (יתכן ומדובר במספר אנשים), היכן מנהלת החברה את פעילותה הפיננסית, האם קיימות הגבלות כלשהן על חשבונות הבנק שלה, האם רשומים שעבודים לצד שלישי על נכסיה ועוד.
  • חישוב רמת הסיכון – לאחר שיש בידכם את הנתונים שצוינו להלן, קבלו ייעוץ מקצועי ונסו להעריך, מה תהיה רמת הסיכון שתיקחו, במידה ותחליטו לשתף פעולה עם החברה אותה בדקתם.

 

לפני הכל בדקו מהו סטטוס החברה

הבדיקה הראשונה שעליכם לבצע באתר המספק מידע אודות החברות בישראל היא, בדיקת סטטוס החברה כלומר, האם מדובר בחברה פרטית, חברה ציבורית, חברה הנמצאת בהליך פרוק מרצון, חברה הנמצאת בתהליך פרוק על ידי בית המשפט, האם זו חברה שכבר לא קיימת (מחוקה), חברה שנסגרה עקב מיזוג עם חברה אחרת, חברה בכינוס נכסים ועוד.

חברות בישראל

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »