מהי ההגדרה של לקוח מוגבל והאם ניתן לקבל הלוואה במקרה כזה

התנהלות כלכלית לא נכונה עלולה להוביל למצב שבו הבנק מכריז עליכם כעל לקוח מוגבל.

מה זה באמת אומר ומה כדאי לעשות בנידון? האם תוכלו לקבל הלוואה במצב כזה מהבנק או שיהיה עליכם לחשוב על פתרונות אחרים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

איזה הגבלות יהיו מעכשיו על החשבון שלכם?

עוד לפני שנדבר על הלוואות למוגבלים בבנק חשוב להבין מה זה באמת אומר "לקוח מוגבל". ראשית, יש סוגים שונים של הגבלות, שכן זו יכולה להיות הגבלה רגילה, הגבלה בנסיבות מחמירות או הגבלה בנסיבות מיוחדות. שנית, ההגבלות על חשבון הבנק שלכם יכולות להיות שונות ומגוונות, כמו למשל:

  1. הלקוח המוגבל לא יוכל לפתוח חשבון שיקים חדש, אפילו לא בבנקים אחרים.
  2. הלקוח לא יוכל למשוך שיקים מחשבון.
  3. חשבון שעונה להגדרה של "מוגבל" נכנס להגבלה של שנה.

 

אם הבנק הכריז על החשבון שלכם כעל חשבון של לקוח מוגבל בנסיבות מחמירות, אתם תסבלו כמובן מעוד סנקציות נוספות. המצב הזה מקשה על ההתנהלות הכלכלית כמובן ולכן נשאלת השאלה: מה אפשר לעשות בנידון? עוד השלכה של חשבון מוגבל היא שכמעט תמיד הבנק יסרב לתת לכם הלוואות, או שהוא יציע לכם הלוואות בתנאים לא טובים. חוששים? לא יודעים איך תוכלו לשרוד את המצב הזה? כדאי לדעת: אפשר היום לקחת הלוואות גם מגורמים חוץ בנקאיים.

 

למה כדאי לפנות אל גורם חוץ בנקאי כדי לקחת הלוואה?

יש היום מספר רב של גורמים חוץ בנקאיים שאליהם תוכלו לפנות ובהחלט חשוב לבדוק במי אתם בוחרים. אם אתם תוהים מהן הסיבות שבגללן כדאי לכם לפנות אל גורם חוץ בנקאי כדי לבקש הלוואה, חשוב שתבינו: פעמים רבות היכן שהבנק יסרב, גורם חוץ בנקאי יוכל לעזור. לכן, אם אתם כן רוצים לקחת הלוואה כדי להצליח להרים את הראש מעל המים וכדי לממן הוצאה כזו או אחרת, גורמים חוץ בנקאיים יוכלו לעזור לכם, אפילו אם חשבון הבנק שלכם מוגדר כמוגבל.

 

שימו לב באיזה גורם אתם בוחרים ובאיזה תנאים תקבלו את ההלוואה

אין ספק שדווקא בגלל שיש היום לא מעט גורמים חוץ בנקאיים שמציעים הלוואות לכולם, השאלה במי כדאי לבחור הולכת ונהיית מורכבת יותר ויותר. חשוב מאוד לברר שאתם בוחרים בגורם אמין שעובד בצורה חוקית, כי אחד מהדברים האחרונים שתרצו זה להסתבך עכשיו עם השוק האפור. בנוסף, חשוב מאוד גם לברר האם הגורם שאליו אתם פונים מוכר ובעל כמה שיותר המלצות. אל תשכחו שבסופו של דבר, גם אם חשבון הבנק שלכם מוגבל וגם אם הצלחתם לקבל הלוואה, יהיה עליכם להחזיר אותה. לכן חשוב מאוד לברר מראש באיזה תנאים תוכלו לקבל את ההלוואה שלה אתם זקוקים. כך תוכלו להבטיח שאתם יודעים איך לממן את הדברים ושאתם לא מתחייבים למשהו שיכניס אתכם לצרה כלכלית עוד יותר חמורה.

 

לחיצת יד

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »