מה אתם באמת יודעים על הביטוחים שיש לכם?

ביטוח הוא מסוג אותם הדברים שכולנו עושים כי אנחנו חוששים שיקרה לנו משהו רע. אנחנו לא מעזים לנסוע לחו"ל בלי לעשות ביטוח, לא קונים דירה בלי לבטח אותה ולא מוכנים להגיע למצב שבו יהיה טיפול רפואי שיוכל להציל אותנו אך לא יהיה לנו כסף לממן אותו. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם עושים לא מעט ביטוחים לאורך השנים, כדאי שתדעו: יכול להיות שחלק מהביטוחים הללו מיותרים. כלומר, לא תמיד הביטוחים האלה באמת נחוצים ויתרה מכך, בהחלט יכול להיות שאתם משלמים ממש על אותו סעיף בכמה ביטוחים במקביל. תוהים מה אפשר לעשות? מרגישים שגם אתם מוציאים הרבה יותר מידי כסף בשנה על ביטוחים? אם כך, כדאי שתדעו: הר הביטוח זה הגוף שיעזור לכם לעשות סדר בעניינים, אז למה שלא תפנו אליו עוד היום?

גלגל

הקושי לברר איזה ביטוחים יש לנו

אחד מהקשיים הגדולים ביותר שבהם נתקל כל מי שרוצה לעשות סדר בביטוחים שלו, זו השאלה כמה ביטוחים באמת יש לנו. כלומר, לא אחת קורה שאנחנו פוגשים סוכני ביטוח בכל מיני הזדמנויות, בעיקר במשרד שבו אנחנו עובדים, והם משכנעים אותנו לקנות עוד מוצר ביטוחי מסוים. הבעיה היא שהזמן חולף, אנחנו עושים עוד ועוד ביטוחים ומתרגלים לשלם עליהם לאורך שנים. יתרה מכך, ברגע שבו אנחנו רוצים לעשות סדר בעניינים, מאוד קשה לנו להיזכר אפילו דרך איזו חברת ביטוח עשינו את אותו ביטוח מדובר. זה נשמע לכם מוכר? האמת היא שגם אתם לא באמת יודעים איפה אתם מבוטחים ועל מה אתם משלמים? אם כך, דעו שאתם לא לבד. אומנם זה לא לגמרי מנחם, אך האמת היא שרבים נוהגים כמוכם ורוב האנשים לא באמת יוכלו לדעת לבד איזה מוצרי ביטוח יש להם. לכן הגיע הזמן להכיר את הר הביטוח, כי זה הגוף היחיד שיברר עבורכם את הדברים. זה יותר פשוט ממה שנדמה לכם, כי כל שעליכם לעשות הוא רק להשאיר אצל הר הביטוח את הפרטים שלכם. שם, שם משפחה ועוד כמה פרטים כמו מספר תעודת זהות, וזהו! הפרטים הללו כבר מספיקים כדי שהר הביטוח יוכל לברר עבורכם: איזה ביטוחים יש לכם, דרך איזו חברה וכמה הם עולים.

מה תעשו עם כל המידע שתקבלו?

אומנם יכול להיות שהמידע שתקבלו מהר הביטוח יעיד שאתם לא באמת משלמים יותר מידי, אך האמת היא, שברוב המקרים זה לא יהיה המצב. ברוב המקרים אנשים נדהמים לגלות את התשובה של הר הביטוח, כי מדובר על לא מעט כסף מיותר שהם משלמים בשנה. אחרי שתקבלו את התוצאות ואת המידע מהר הביטוח תוכלו להחליט מה אתם עושים בנידון. האם תרצו להמשיך לשלם על כל הביטוחים במקביל, לכל צרה שלא תבוא? או שאולי תעדיפו לבטל חלק מהביטוחים כי הם יהיו מיותרים? יש אנשים שאפילו יחליטו לפתוח תכניות חיסכון עם כל הכספים שהם לא ישלמו יותר לחברת הביטוח, כך שגם לכם כדאי לחשוב על הרעיון הזה. מה שבטוח זה שהגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים ולעשות סדר בדברים.

למידע נוסף וביצוע בדיקה: https://harhabituach.co.il

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »