מה יותר חשוב העלות או המהות של מתנה רומנטית

טו באב מתקרב ואנחנו מתחילים את חיפושינו אחר המתנה המושלמת לבני או בנות זוגנו. המבחר גדול גם עבור מתנות לנשים וגם עבור מתנות לגברים אך שמגיעים למעמד התשלום כולנו תמיד בהתלבטות האם שווי המתנה הוא מספיק, האם לא קנינו מתנה יקרה מידי או אולי זולה מידי והאם בכלל המתנה שווה את ערכה. מתנה יקרה יותר לא בהכרח תרשים את יותר את הצד השני ולכן מהות המתנה היא לא פחות חשובה ממחירה.

 

עלות אולטימטיבית למתנה

כשזה מגיע לקניית מתנות רומנטיות, טווח המחירים הוא רחב מאד החל ממתנות בעלות של עשרות שקלים ועד למתנות בשווי ערך של אלפי שקלים. מתנה ממוצעת של בין 200 ל-300 שקלים בהחלט יכולה להיות מכובדת לטו באב ובסכום כזה אפשר לקנות הרבה דברים: בושם, תכשיט, פריט עם הקדשה אישית או אפילו שובר לארוחת בוקר או ערב רומנטית.

מתנה בסכום גבוה מ-500 שקלים כבר נחשבת יקרה (לפחות אצל חלק גדול מהאוכלוסייה) אך כמובן שישנם משתנים רבים כמו כמה זמן אתם בזוגיות ומה הסטטוס שלכם (זוגיות עם/בלי ילדים).

 

מהות המתנה

אין ספק שמהות המתנה הרבה יותר חשובה מהעלות. ככל שתשקיעו יותר מחשבה בבחירת המתנה כך למחירה יהיה פחות משמעות ובן/בת זוגכם יעריכו אותה מבלי לנסות לחשוב כמה היא עלתה. מתנה עם מהות יכולה להיות פריט מסוים שאתם יודעים בוודאות שהצד השני רוצה לרכוש לעצמו אבל אין לו את התקציב או שלא הייתה לו הזדמנות.

בנוסף, מתנה שהושקעה בה מחשבה כמו מוצרים רבים שנבחרו בבחירה אישית או הקדשה אישית, תהיה בעל ערך מוסף, למשל שעון לקיר עם תמונה זוגית או אלבום דיגיטלי/מודפס עם תמונות משותפות או תכשיט עם חריטה או שנבחר בעיצוב אישי. כל אלו הם רק חלק מהדוגמאות.

 

איך מאזנים בין מהות המתנה לעלותה

מהות המתנה היא חשובה מאד אבל גם מתנות שנבחרו בקפידה אך הן זולות מידי, לא בהכרח "יעשו את העבודה" ויכולים לפגוע מאד בצד השני. מסגור תמונה משותפת יכולה להיות מתנה מאד יפה שנבחרה בקפידה אך ברור שהעלות שלה לא גבוהה והיא אולי יכולה להתאים לזוג שנמצא ממש בתחילת היחסים.

זוג נשוי לעומת זאת, שנמצא הרבה שנים יחד ואפילו הורים לילדים צריכים כבר לחשוב על מתנות קצת יותר יקרות אך בעלות משמעות כמו תכשיט עם הקדשה.

 

לסיכום

יש לכם זמן מעכשיו ועד טו באב לחפש את המתנה המושלמת לאהובים שלכם, מתנה שגם תהיה לה משמעות וערך וגם במחיר מכבד. מתנה כזאת תהווה את השילוב המנצח כי גם אם תקנו את הבושם הכי יקר בחנות, זה עדיין בושם שיכול להיות אותו לעוד הרבה אנשים חוץ ממכם. לכן מומלץ להשקיע קצת יותר מחשבה בבחירה.

מתנה רומנטית

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »
6 דרכים להשתפר בפוקר
6 דרכים להשתפר בפוקר

פוקר הוא משחק שבו משתתפים רבים מכל רחבי העולם, כשכל אחד מנסה להשיג את היד הטובה ביותר ולנצח את היריבים שלו. למרות המראה הפשוט של המשחק, פוקר מציע אתגרים מסובכים

למאמר המלא »