מה עושים אם קיבלתם דחייה מהבנק?

אף אחד לא אוהב לקבל דחייה, בטח לא כשהיא מגיעה מהבנק שלו. לדחייה כזו יש משמעויות רבות וצריך לדעת כיצד להתמודד איתה. אם קיבלתם דחייה מהבנק, עליכם לחשב מסלול מחדש ולראות כיצד אתם יכולים להתמודד עם המצב ולשפר אותו. כך תוכלו לצאת לדרך החדשה ולא תקבלו דחיות נוספות בעתיד.

כל מי שמחזיק ברשותו חשבון בנק פעיל, יש לו כמין "תעודת זהות" בנקאית. תעודה זו מלמדת על מצבו הכלכלי. מדובר למעשה דו"ח נתוני אשראי או דו"ח נתונים כספיים שיש לבנק על הלקוח שלו. בדו"ח זה אפשר לראות מה מצבו של הלקוח והאם אפשר להעניק לו שירותיים כלכליים.

לדוגמא, הבנק יכול לראות אם יש לו חובות, האם הוא עומד בהחזרי הוצאות, האם הוא משלם משכנתא בזמן או שהוא מושך פיגורי תשלומים, אם יש לו שיקים שחזרו ועוד. הנתונים האלה עוזרים לבנק להחליט האם לקבל בקשות של הלקוח או לדחות אותו. למשל, אם הוא מגיש בקשה לקבלת הלוואה, פנקסי שיקים, כרטיסי אשראי. אלו דברים שבלעדיהם אף אדם, פרטי או עסקי, לא יכול להסתדר במערכת הפיננסית המודרנית.

 

אז מה עושים במצב של דחייה מהבנק?

הפתרון הטוב ביותר להתמודד עם מצב של דחייה מהבנק הוא להבין כיצד אפשר להתנהל אחרת מבחינה כלכלית.  על פניו זה נשמע פשוט, אך צריך לזכור, ללקוח יש הוצאות, יש חובות, ומנגד עומדים לרשותו תנאים כלכליים מסוימים בהם הוא יכול להיעזר בשביל להתמודד עם המצב.

עם זאת, אם הוא ידע לעבוד בצורה נכונה ועם האנשים הנכונים, הרי שתהיה לו אפשרות למצוא את הדרך לחזור למצב בו הבנק יראה אותו באופן חיובי ויהיה מוכן לעזור לו.

דברים שהוא יכול לעשות:

  • לראות אם הוא זכאי להטבות פיננסיות שונות שהוא לא משתמש בהן כיום.
  • לבדוק אם הוא יכול לעבור למסלולים שיספקו לו תנאי החזר נוחים יותר (לדוגמא, מחזור משכנתא).
  • לבחון כיצד הוא יכול לקצץ בחשבון ההוצאות ולהשתמש נכון יותר בכסף שעומד לרשותו.
  • לנהל נכון יותר את התקציב המשפחתי.
  • לבצע הסדר חובות מול גורמים שונים.
  • לבחון כיצד ניתן למחוק רישומים שליליים המונעים ממנו לקבל שירותים.

 

כל זה יכול להתבצע אך ורק אם הוא יעבוד עם אנשי מקצוע שמתמחים בתחום ויכולים לייעץ ויותר חשוב, ללוות אותו לאורך התהליך, עם תוכנית מסודרת, עד שהוא יגיע אל הנקודה בה הוא יעבור ממצב שלילי לחיובי ולא יקבל דחיות מהבנק.

 

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת ניו קרדיט תוכלו למצוא מענה בזכות אנשי מקצוע מנוסים שעובדים אצלנו ומספקים ייעוץ מקצועי, תוכניות אישיות המיועדות להתנהלות כלכלית מסודרת ונכונה על פי מצבכם הכספי, בין אם זה מול הבנקים, מול גופי מימון, חברות אשראי וגורמים אחרים.

כרטיס האשראי נדחה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »