מתכננים לפתוח עסק? אלו השלבים שתצטרכו לעבור

פתיחה של עסק חדש מצריכה היכרות מעמיקה עם שלבים שונים שחשוב ליישם, כדי שההליך יתבצע בהתאם לחוקים של מדינת ישראל בתחום זה. יצאנו לשוחח עם מומחים בתחום כדי להבין מה הדבר מצריך וחזרנו עם 4 השלבים שכל בעל עסק מתחיל צריך להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מבצעים את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

השלב ה – 1 שתצטרכו ליישם בדרך לפתיחת עסק חדש: מיתוג ובידול

אי אפשר לפתוח עסק חדש מבלי להכיר את "מאחורי הקלעים" של ההליך. מדובר בשלב שמאפשר לכם לבחון באופן מעמיק את העסק שלכם ולהבין איך הוא שונה מאחרים. זה הליך שנקרא "בידול" בשפה מקצועית והוא נחשב לחיוני ביותר. לאחר שתבדלו את העסק, תוכלו להגיע אל שלב המיתוג שכולל הכנה של לוגו באופן מקצועי והוספה של סלוגן שיציג את השירות או המוצר שלכם בקצרה. לאחר שתעשו זאת, תוכלו לעבור אל השלב ה – 2 והמרגש.

עֵסֶק

השלב ה – 2 שתצטרכו ליישם בדרך לפתיחת עסק חדש: קבלת תעודת עוסק פטור או מורשה

בשלב זה אתם צריכים להשיג תעודת עוסק פטור או תעודת עוסק מורשה בהתאם להכנסה השנתית שלכם. אם אינכם יודעים בדיוק כמה תרוויחו במהלך השנה הקרובה, תוכלו להתייעץ עם רואה חשבון מוסמך שמכיר את התחום שבו אתם עוסקים, כדי להבין יחד אתו איזו תעודה היא המתאימה לכם ביותר מבין השתיים.

 

השלב ה – 3 שתצטרכו ליישם בדרך לפתיחת עסק חדש: השכרת משרד

עכשיו יש בידיכם את התעודה שמאפשרת לכם להיות בעלי עסק חוקיים בישראל, מזל טוב! כעת אתם צריכםי לערוך בירור אודות הנכס שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר. הנה רשימה של נכסים נפוצים שבעלי עסקים משכירים בשלבים ראשונים:

  • חנות
  • מחסן
  • דירה

אם אין באפשרותכם לממן את ההשכרה של הנכס בגלל שעבדתם מעט בשנה האחרונה או שהרווחתם סכום נמוך יחסית, עליכם לערוך בדיקת זכאות למענק עבודה. מי יודע? אולי תגלו שמגיע לכם מענק שיאפשר לכם לפתוח את העסק בפלוס.

השכרת משרד

טיפ חשוב לסיום: תתייעצו עם מומחים מומלצים בעת הצורך

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים להציג בפניכם טיפ חשוב שמגיע מצד מי שמכירים את התחום מקרוב. מדובר כמובן בפנייה אל מומחים שהומלצו לכם על ידי מי שהסתייעו בהם בעבר. בירור מעמיק שכזה יאפשר לכם להיות בטוחים שאתם פותחים את העסק באופן חוקי.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה הם 3 השלבים שעליכם ליישם כדי לפתוח עסק כחוק. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את השלבים הללו וליהנות מהעסק החדש שלכם. נאחל בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתראו רק רווחים בהמשך. אתם כמובן מוזמנים לחזור לפה בהמשך וליידע אותנו לגבי הדרך שעברתם. מי יודע? אולי נוציא מדריך נרחב שיעסוק בנושא זה בהמשך.

עֵסֶק

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »