רוכשים דירה וחושבים להיעזר ביועץ משכנתאות? אלו היתרונות והחסרונות

רכישה של דירה זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך מורכב שצריך להתבצע תוך היכרות מעמיקה עם מגוון רחב של תחומים. עובדה זו הובילה אותנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להכיר את אנשי המקצוע שיכולים להתלוות אלינו בהליך זה ולסייע בשלבים שונים. הפעם יצאנו לבדוק את טיבו של יועץ המשכנתאות וחזרנו עם יתרונות וחסרונות שיאפשרו לכם להגיע לבחירה הנכונה. הישארו כאן ותגלו אם כדאי לכם לפנות לבעל מקצוע זה טרם נטילת המשכנתא.

 

יתרון מספר 1 – תקבלו הכנה מוקדמת

סביר להניח שאינכם מכירים מקרוב בהליך נטילת המשכנתא. אם כך, כדאי שתדעו שפנייה ליועץ משכנתאות תאפשר לכם להכיר בנושא מקרוב. שכן, בעת הפגישה עם המומחה, אתם תקבלו את כל הפרטים הדרושים לכם ותדעו מהו גובה המשכנתא שתצטרכו לקחת. נדגיש שהמידע שיימסר לכם יהיה תלוי בהון שיש ברשותכם כרגע, בגובה ההכנסה ופרמטרים נוספים שיתגלו בפניכם בהמשך.

קניית דירה יתרונות וחסרונות

יתרון מספר 2 – תוכלו לבחור את המתווה הנכון עבורכם

כאמור, נטילת משכנתא זה לא עניין של מה בכך. אתם צפויים להתחייב לתשלומים לאורך שנים ארוכות ועדיף שתעשו זאת לאחר שתקבלו ייעוץ מקצועי מצד יועץ משכנתאות שיבנה יחד אתכם את המתווה להליך המימון ויציג בפניכם את האפשרויות השונות.

 

יתרון מספר 3 –  תיחסך לכם התמודדות מורכבת עם עניינים בירוקרטיים

זה לא סוד – אין אדם אחד בעולם שאוהב להתמודד עם עניינים בירוקרטיים. עובדה זו מובילה אותנו היישר ליתרון השלישי שאתם צריכים להכיר מקרוב. מדובר בבנייה מקצועית של תיק המשכנתא שלכם שצריך להתבצע תוך היכרות מעמיקה עם התחום. יועץ המשכנתא יחסוך לכם זמן רב בניסיונות לבצע חישובים שונים באמצעות מחשבון משכנתאות. שכן, הוא יכין עבורכם את התיק שירכז את כל המסמכים הדרושים שיעלו את הסיכויים לקבלת האישור הדרוש לכם.

 

חסרון – מציאת יועץ מומלץ עשויה לארוך זמן מה

מצאנו רק חיסרון אחד קטן שנוגע להסתייעות מצד יועץ משכנתאות והוא עשוי לגעת רק במי שמגדירים את עצמם כמאותגרים טכנולוגית. שכן, מדובר בקושי במציאת יועץ משכנתאות מומלץ ברחבי הרשת. מי שמכירים את הרשת מקרוב, יכולים לערוך חיפוש מעמיק אחר יועץ שכזה, תוך שימוש באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • רשתות חברתיות
  • פורומים מקצועיים
  • לשונית הביקורות של גוגל

נציין שתמיד תוכלו לפנות למכרים, חברים או קרובי משפחה שיסייעו לכם בהקשר זה (כלומר, אם אינכם בקיאים בחיפושים אחר בעלי מקצוע מומלצים ברחבי הרשת). שכן, מדובר בהליך פשוט שיכול להתבצע בן רגע, על ידי מביני עניין בתחום.

 

מילים אחרונות לסיום

בשלב זה אתם יודעים שהסתייעות מצד יועץ משכנתאות טרם רכישת דירה הינה עניין חיוני שצריך להתבצע על ידי כל אחת ואחד מאתנו. כך שנותר לכם רק לבצע את הפנייה ליועץ מומלץ שיבצע את עבודתו נאמנה ויקנה לכם שקט נפשיד.

קניית יועץ דירה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »