קורס ביטוח פנסיוני באורין שפלטר

מכללות רבות ומוסדות לימוד אחרים מציעים קורסים בתחומי ההשכלה הפיננסית לאנשים המעוניינים להיכנס לתחום הכלכלי כבעלי מקצוע מבוקשים עם פוטנציאל השתכרות גבוה מאוד ואפיקי פיתוח משמעותיים. כדי להחליט על המקום המתאים ביותר והראוי ללקיחת הקורס, בידיעה שבחירה זו היא משמעותית מאוד ותשפיע רבות על הדרך והתוצאות הסופיות, יש לקחת מספר גורמים בחשבון כמו מחיר, חומר לימודי סוכן ביטוח, מיקום, היקף הקורס, מנחי הקורס ויתר ההטבות שמקבלים התלמידים הנרשמים. קורס ביטוח פנסיוני באורין שפלטר הוא דוגמה מצוינת לקורס שכזה המעניק לסטודנטים הלומדים בו את כל המעטפת הלימודית הנדרשת וכן סיוע בהשמה בעולם העבודה.

למידה

 

מטרתו של קורס ביטוח פנסיוני באורין שפלטר מחולקת לשני מרכיבים חשובים:

  1. רכישת ידע מקצועי וניסיון מעשי בייעוץ פנסיוני וביטוח שיכינו את הסטודנט להיות סוכן ביטוח מקצועי, אמין ומצליח.
  2. הכנת הסטודנט למבחני המפקח על הביטוח והרשות לניירות ערך של משרד האוצר, שמעבר שלהם בהצלחה הוא תנאי חובה לעבודה במקצוע.

על פי החוק, כל אזרח במדינת ישראל צריך להחזיק בקרן פנסיה שאליו מופרשים כספים באופן קבוע עד גיל הפרישה, ולאחריו הקופה הופכת מקור הקצבה החודשית של הפורש. אנשים שאינם מקפידים על הקדות סדירות לקרן הפנסיה (הפקדות עצמאיות כעצמאים או דרך המעסיק כשכירים), מאבדים את הזכויות הפנסיוניות שלהם, דבר שעלול שפוגע בעתידם בצורה משמעותית. מי שמנהל את הקרן עד הפרישה הוא בית ההשקעות היא חברת הביטוח שמשקיעה את הכספים כדי להגדיל את שווים. עם העלייה בתוחלת החיים הממוצעת, האדם צריך לבצע תכנון של שנות הפנסיה שלו בצורה רחבה יותר ולהתעמת מול שיקולים שונים שייקבעו את גובה הקצבה. זו גם הסיבה שיועצים פנסיוניים הם מקצוע מבוקש שלא הולך להיעלם בעתיד ובוגרי קורס ביטוח פנסיוני באורין שפלטר יכולים ליהנות ממקצוע יציב וביטחון כלכלי.

פינות לימוד

 

כניסה למקצוע הסוכן הפנסיוני מחייבת מעבר מבחנים וקבלת תעודה כפי שצוין מעלה, ועל כן אלו שיבקשו לעשות זאת יהיו חייבים לעבור קורס במוסד מורשה ומאורגן. יועצים פנסיוניים לעתים נעזרים בסימולטור מס הכנסה יעיל. בין המוסדות בארץ ישנן מספר חלופות לא רעות כאשר המומלצת ביותר מתוכן היא מכללת אורין שפלטר להשכלה פיננסית המובילה את לימודי ייעוץ פנסיוני ושיווק פנסיוני עד לרישיון התחומים הפיננסיים בישראל במשך שנים רבות. אם ניחנתם ביכולות למידה מצוינות, תשוקה גדולה למקצועות הכלכלה, וכוח הרצון להשקיע במסלול לימודים קצר שיישא פירות משמעותיים, כדאי שתחשבו על קורס סוכן ביטוח פנסיוני באורין שפלטר.

המכללה מעמידה לרשות תלמידיה את כל התנאים הדרושים להצלחה בלימודים וגם ביום שאחרי:

  • סגל מרצים בכיר שהגיע אחרי שנות ותק רבות ועתירות הצלחה במקצוע. המרצים מכניסים רלוונטיות ויתרון לשיעורים על ידי הצגת העולם שבחוץ כחומר לימוד מתעדכן.
  • שירותי רווחה לסטודנטים וקהילתיות לצד ליווי אישי של צוות המכללה.
  • אפשרות למידה מקוונת ובקצבים משתנים כדי להכניס את הלימודים כחלק משגרת החיים העמוסה.
  • פורטל השמה ייעודי לבוגרי המכללה למציאת משרה ביום שאחרי הלימודים.
  • ועוד

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »