שמור על עצמך: כל מה שצריך כדי לרכב בבטחה על אופנוע

זה לא סוד שאופנוע הוא כלי שיכול להיות מסוכן. אבל, עם האביזרים הנכונים אתם יכולים לשמור על עצמכם הרבה יותר, מה האביזרים שאסור לרוכב הבטוח לפספס?

 

לתיעוד יש כוח

אנחנו חיים במציאות מורכבת על הכביש, הכבישים בישראל עמוסים ואליהם התווספםו בשנים האחרונות גם הכלים החשמליים, אבל ללא פיתרון פרקטי של שבילים, לכן, נוכל להבחין בכבישי ישראל גם בקורקינטים או אופניים ממונעים. יתרה מזאת, הכלים האלו אינם עברו את מכון הרישוי ואינם מבוטחים, לכן, ההמלצה שלנו היא: מצלמת דרך לאופנוע.

המצלמה משתלבת כחלק מהקסדה, או בחלקו הקדמי של האופנוע ומצלמת בכל זמן הרכיבה. באופן הזה יש לכם תיעוד לכל מקרה. עלות מצלמה לאופנוע נעה בין 900 ₪ ויכולה להגיע עד 2,000 ₪ תלוי בצרכים.

תיעוד

נוחות רכיבה ואחיזה עם האופנוע והכביש

אלמנט נוסף וסופר חשוב על מנת לנהוג בבטחה זה נוחות הרכיבה שלכם. אביזרים לאופנוע הם מרכיב חשוב ומשמעותי בחווית רכיבה. לדוגמא ידיות האחיזה, או בשפה המקצועית, הגריפים, צריכים להיות נוחים לאחיזה מצד אחד ומצד שני מאפשרים חיכוך מספיק כדי למנוע החלקה של היד.

בנוסף לכך, כדאי לוודא שהמראות מתאימות לגובה שלכם כרוכבים. ישנם דגמי אופנועים בהם המראות מקובעות, אך הגובה שלהן לא יתאים לכל נהג. במקרה כזה מומלץ מאוד להחליף למראות במבנה אחר שיכולות לספק שדה ראייה מלא לגובה שלכם.

 

אביזרים לרוכב

חשובים לא פחות ממה שציינו עד כאן זה האביזרים לרוכב. גם כאן, נוחות הנהיגה לצד מיגון מקסימלי הם הפרמטרים שלקחנו בחשבון. טוב, הפריט החשוב ביותר בעינינו, בטח בתקופת החורף, הוא מעיל רכיבה. אתם ממש לא צריכים לרכוש מעיל רק עבור תקופת החורף, ישנם מעילי 4 עונות, אשר מורכבים מכמה חלקים שונים שאפשר להתאים לכל עונות השנה בהתאם לשינויי מזג האוויר. בנוסף לכך, פריט חובה לחורף היא מסיכת הנינג'ה.

אז נכון, לא מדובר על מסכה ממוגנת, אבל בחורף היא בהחלט שימושית ומצמצמת כניסת קור לקסדה. למי מכם שאוהב את השטח ונהנה מספורט אתגרי, מומלץ לרכוש משקפי אבק שיהפכו את חווית השטח שלכם לכיפית בהרבה יותר. וכמובן, פריט החובה לכל רוכב באשר הוא זה הקסדה.

קסדה טובה ומותאמת לסגנון הרכישה שלכם זה בגדר חובה, בטח בימות החורף בהם הקסדה הופכת להיות חלק עוד יותר משמעותי בחווית הרכיבה בגלל הרוחות והגשם. אנחנו ממליצים לא להתפשר כשמדובר על קסדה ולבחור אחת בסטנדרט גבוה לצד נוחות.

 

לסיכום

רכיבה בטוחה מסתכמת באביזרי האופנוע ואביזרי הרוכב. חווית נהיגה נוחה חשובה מאוד לרוכב, היא עוזרת לו להתרכז בכביש וליהנות מרכיבה בטוחה ונעימה. במאמר אספנו לכם את אביזרי החובה לנהיגה בטוחה, גם מבחינת האופנוע וגם אביזרי החובה לרוכבץ שתהיה נהיגה בטוחה!

אופנוע בצורה בטוחה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »