תאונת דרכים – רווח או הפסד

לצערנו תאונות דרכים הן חלק בלתי נפרד מהמציאות היומיומית שלנו, כמות תאונה הדרכים עולה מיום ליום כתוצאה מריבוי כלי רכב והסחות דעות רבות

המפריעות לנו בזמן הנהיגה.

בישראל מדווחים מידי שנה על כ- 100 אלף תאונות דרכים כאשר יותר מ- 30 אלף מתוכן מובילות לפציעות שונות ולא רק לפגיעה ברכוש.

בזמננו, כמעט לכל פגיעה ופציעה קיים כיסוי ביטוחי ורבים נוטים לחשוב שעם הפיצויים של הביטוח הם רק ירוויחו כתוצאה מהתאונה ואפילו "כדאי" להם להיות מעורבים בתאונה, במאמר זה נענה בהרחבה על השאלה – האם תאונת דרכים היא רווח או הפסד?

 

הנזקים האפשריים כתוצאה מתאונת דרכים

  1. נזק פיזי – כ- 30 אחוז מסך תאונות הדרכים גורמות לפציעות פיזיות בדרגות שונות. פציעה יכולה להסתכם בשריטה קטנה או שבר קל ביד שיצריך מאיתנו גבס לתקופה קצרה, אך ישנם לא מעט מיקרים בהן הפציעות חמורות וגורמות לסבל עצום ואף למוות, במדינת ישראל נהרגים כ- 350 אנשים בשנה כתוצאה מתאונות דרכים, ובעולם מעל למיליון אנשים מאבדים את חייהם. חשוב לציין, פציעות יכולות להיות גם ארוכות טווח ובלתי הפיכות.
  2. נזק כלכלי – בתאונת דרכים סיכוי לא קטן שייגרם לנו נזק כלכלי וזה כתוצאה בנזק ברכוש ובגוף. הנזק ברכוש יכול להסתכם בכמה מאות שקלים בלבד, אך בפגיעה יותר חמורה הנזק הכלכלי יכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים במקרה של השבתת רכב. נזק כלכלי יכול להיגרם גם מפגיעה פיזית ולא מפגיעה ברכוש, התשלום לטיפול הרפואי והפגיעה בכושר העבודה של הפצוע יכול להוביל נזק כלכלי כבד.

 

האם אפשר להרוויח כתוצאה מתאונת דרכים?

הקטגוריה היחידה שבה אנו יכולים "להרוויח" כתוצאה מתאונת דרכים היא כלכלית, הרי בריאים יותר וחזקים יותר לא נצא מתאונת דרכים, אך אולי מורווחים כספית. במקרה של תאונת דרכים בה קיים נזק פיזי או כלכלי אנו ממליצים להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים. עורך דין מקצועי יעזור לכם לקבל את הפיצוי הכספי הגדול ביותר שניתן בהתאם לתאונה ולפוליסות הביטוח שברשותכם ואף לגרום לכם לרווח כלכלי.

ולסיכום, אין תשובה חד משמעית לשאלה האם תאונת דרכים היא רווח או הפסד, כל מקרה לגופו. בתאונה אחת אנו יכולים להיות חשופים לנזק גדול, ובתאונה שניה להרוויח כסף. לדעתי, אין דבר כזה רווח בתאונת דרכים, הנזק והסיכון של הגוף שלנו לא שווה שום רווח כספי.

 

איש משפט

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »