עם איזה חברה עדיף לעשות ביטוח?

כשהחיים מזמנים לנו שפע – יש כמובן הרבה מהטוב, אבל גם קצה אחד טריקי לכל השפע הזה… הצורך לבחור. וכן, גם בעניין חשוב כמו ביטוח – האופציות רבות ומגוונות, חיפוש קצר בגוגל יעלה מיליון תוצאות, כולן נראות נהדר, כולן מבטיחות לנו את הטוב ביותר – כיצד נדע לבחור מה שטוב ומדויק לנו? ואיזו חברה תציע לנו את הביטוח הטוב ביותר לנסיעה הקרובה לחו"ל? הנה כמה מחשבות ונקודות שיעזרו לכם להתמקד…

 

חכם מי שמשווה

ברור שאפשר לשבת ולעשות שיעורי בית במשך שעות, להדפיס כל מסמך ומסמך, לפתוח טבלה עם מיליון משתנים באקסל – אבל למה לסבך כשאפשר לפשט? פשוט נכנסים לביטוחו"ל בקליק, השוואת ביטוח נסיעות לחול  מכניסים לאתר החכם הזה את כל הנתונים – מתי טסים, מתי נוחתים, כמה ימים, לאן נוסעים, מה גילאי המשתתפים, כמה מזוודות יהיו, ומה לא – ומקבלים את האופציות הכי משתלמות ומתאימות לכם, לפי הנתונים הזנתם. ככה חסכתם לכם זמן יקר של שיטוט וחיפושים. מעולה, לא?

 

מחיר מול איכות

השאלה נצחית והספקטרום הוא רחב ותמידי, בין כמה אנו מוכנים להשקיע כספית, לבין מה אנו מצפים לקבל בתמורה. אין הרי סיבה לשלם הון תועפות על ביטוח לחו"ל, כזה שמכסה מיליון סיטואציות שממש לא קשורות אלינו או לטיול, ופשוט לזרוק את הכסף שלנו סתם. אבל גם אין סיבה "להתקמצן", לבחור בביטוח הכי זול מכולם מבלי לבדוק מה הוא מכסה, ולהיתקע בסוף בסיטואציה לא נעימה, במדינה זרה – מבלי לקבל את הסיוע שאנו זקוקים לו.
מה הפתרון? לעשות טיפה חושבים, לשקלל את הנתנונים, ולמצוא ביטוח שעונה על כל מה שאנו צריכים, עם מחשבה עתידית על סיטואציות ו"ברוכים" אפשריים – מבלי להתפשר גם על הפן הכלכלי. בקיצור – דרך המלך היא תמיד איפשהו באמצע… אבל על הבריאות שלכם – לא מתפשרים!

 

חברות אשראי, קופת חולים וחברות פרטיות

עוד דבר שכדאי לבדוק ואנשים לפעמים קצת שוכחים מרוב השפע, זה את קופת החולים שלהם ומה היא מציע בכל מה שקשור לביטוח הנסיעות לחו"ל. הרי השוק מוצף בהצעות מהחברות הפרטיות ומחברות האשראי, שעושות לפעמים קצת יותר "רעש" מקופות החולים. ובכל זאת – אם יש לכם כרטיס "זהב" בקופה שלכם, לדוגמא, ייתכן והביטוח שיציעו לכם שם יהיה משתלם יותר, ומעבר לכך, מתואם יותר עם מצבכם הבריאותי האישי. כך ששווה לבדוק לפני שרוכשים מחברה פרטית.

ביטוח הוא דבר שיש לבחור בכובד ראש, אבל אין סיבה שתוציאו עכשיו שעות מחייכם על מחקר – בטח כשיש מחשבונים כה פשוטים לתפעול שיכולים לסייע לכם בבחירה. דאגו רק לזכור לקחת בחשבון את כל הנתונים החשובים – הכבודה שלכם, לאן אתם נוסעים והאם זה מקום שמצריך סעיפים נוספים בתוך הכיסוי הכללי, מצבים בריאותיים מסויימים שדורשים התייחסות כמו מחלה כרונית או היריון – ואתם מסודרים. נסיעה טובה!

ביטוח חברה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »