רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של רכישת מניות יכולה להיות מפתח להצלחה בתחום. אנחנו נסביר לכם היום את כל מה שחשוב לדעת בנושא.

 

סוגי מסחר במניות

חשוב לדעת כי ישנם כמה סוגים של מסחר במניות ושכל אחד מתאים לבן אדם אחר. ישנם השקעות שהן לטווח קצר מאוד כמו שיש השקעות שהן לטווח ארוך יותר. כל אחד מאיתנו שונה ולכן לכל אחד מאיתנו מתאים דבר אחר. סוגי המסחר המפורסמים הם מסחר יומי, מסחר אלגו, מסחר סווינג ומסחר ערך. אנחנו נפרט עליהם יותר לעומק.

סוגי מסחר מפורסמים

 

מסחר יומי

מסחר יומי הוא סוג מסחר מפורסם. מה שמייחד אותו הוא המהירות שבה צריך לקבל החלטות. בסוג מסחר זה, המשקיע סוגר עסקאות באותו יום שהוא פתח. על המשקיע להיות ערני ולהבין מה מצב השוק. להבין איפה יש לו הזדמנות להרוויח כסף בצורה מהירה. סוג מסחר כזה לא מתאים לכל אחד. הוא מתאים לאנשים אשר אוהבים לקבל החלטות מהירות.

 

מסחר ערך

סוג מסחר מרתק במיוחד. בסוג מסחר זה, המשקיע משקיע את הכסף שלו בחברות או בנכסים שהוא מאמין בהם. מאמין שהם יצמחו ויצליחו – מה שאומר שהמשקיע צריך להיות עם ראש עסקי. מסחר ערך דורש סבלנות מפני שתוצאות לא יראו לעין ביום אחד. יכול לקחת כמה חודשים או אפילו כמה שנים עד שיגיעו תוצאות.

 

מסחר סווינג

סוג מסחר שתקופת ההשקעה שלו נעה בין מסחר יומי למסחר ערך. התקופה שלה היא של כמה ימים עד כמה שבועות – לפעמים גם חודשים בודדים. סגנון מסחר פופולרי לאנשים שמחפשים לבנות ערך באופן ארוך טווח יותר לעומת מסחר יומי אבל קצר טווח לעומת מסחר ערך.

השקעות

 

מסחר אלגו

סוג מסחר אשר מתבסס על אלגוריתמים כדי לקבוע מתי לפתוח עסקה ומתי לסגור עסקה. יש לזה יתרונות רבים מפני שכאן, העסקאות לא נעשות באמצעות בן אדם אנושי – מה שאומר שהרגשות שלנו לא משפיעות על קבלת ההחלטות. סוג מסחר זה מתאים מאוד לאנשים לוגיים. אנשים אשר מעדיפים להסתמך על נתונים.

 

מה זה מכפיל רווח?

מכפיל רווח מציג לנו תוך כמה שנים החברה תרוויח את המחיר ששילמנו עבורה במניה, זאת לפי קצב הרווחיות הנוכחית. ערך גבוה של מכפיל רווח עשוי להעיד על כך שהמשקיעים משלמים מחיר גבוה יותר עבור כל יחידת רווח של החברה, מה שעשוי להעיד על ציפיות חיוביות לגבי העתיד שלה.

 

לסיכום

עולם המניות הוא עולם מסקרן מאוד וכל יום שונה מהקודם לו. חשוב שתכירו את סוגי המסחר כגון מסחר יומי, מסחר אלגו, מסחר סווינג ומסחר ערך. אם אתה משקיעים כסף בחברה, חשוב שתכירו את המושג ״מכפיל רווח״ שיכול להיות לכם מאוד שימושי. כמו לכל דבר בחיים, יש למכפיל רווח יתרונות וחסרונות. תחקרו על הנושא המעניין הזה יותר לעומק וכך תהנו מידע רב שיעזור לכם בהשקעות שלכם.

שווי מסחר

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »