איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה חיובית ומעודד יצירה ועשייה, חשוב להקפיד על מספר פרמטרים המוצגים במאמר זה.

 

קביעת הקונספט הכללי

קודם כל חשוב לחשוב על הקונספט הכללי של המשרד. האם אתם מעוניינים בסידור המסורתי יותר או אולי שוקלים לעצב קונספט של חלל פתוח. נסו לדמיין את כל החלל מהרגע שאתם נכנסים בדלת. בחלל עבודה מסורתי תצטרכו לחשוב על אזורים המעודדים שיתוף פעולה ואילו בחלל פתוח חשוב ליצור אזורי עבודה נוחים ונגישים לעובדים. בכל מקרה יש לארגן עמדות עבודה, כך שהעובדים יוכלו לעבוד בצורה יעילה וארגונומית ככל האפשר. לאחר קבלת החלטות אלו ניתן לגשת לשלב הריהוט של המשרד.

שוקל לעצב

 

רכישה של הריהוט המשרדי המתאים

רהיטים הם אלמנט שמעצב את כל המשרד. הם מסמנים למבקרים, ללקוחות ולעובדים באיזה חברה מדובר ומה היא מייצגת. כך למשל, חברות רבות בוחרות ברהיטים בעלי עיצוב אלגנטי נצחי המייצג יציבות, אמינות וסטנדרטים גבוהים של איכות. בנוסף ריהוט ארגונומי נכון תורם לבריאות ונוחות של העובדים, מונע כאבים, מחלות ותורם ליעילות.

 

חשיבות השקעה בריהוט ארגונומי

מומלץ מאוד להשקיע בריהוט ארגונומי נוח, הרי משרד זה מקום בו אתם והעובדים שלכם תבלו שעות רבות. כסאות מחשב ארגונומיים עם ריפוד איכותי ותמיכת באזור הגב חשובים מאוד להקלה על עומסי הגוף. מומלץ עד כמה שניתן להתאים כסאות לדרישות העובדים.

כך למשל יהיו עובדים שיעדיפו כסא משרדי ללא גלגלים ויהיו כאלה שירצו כיסא עם גלגלים. הבסיס להתאמה אישית מיטבית הוא התאמה נכונה של כיסא לגודל הגוף ולפרופורציות הגוף. חשוב לבחון את גובה המושב, עומק המושב, הטייתו, משענות יד ותמיכה בצוואר.

ריהוט משרדי

 

השאירו מקום ליצירתיות

המשרד שלכם צריך ליצור סביבה שבה העובדים מרגישים השראה ויכולים לייצר רעיונות, אנרגיה ויצירתיות. כשאתם מרהטים את המשרד שלכם, הטמיעו בחלל אלמנטים המעודדים יצירתיות, כמו צמחים, לוחות לסיעור מוחות וכיסאות נוח. השאירו חלל שיוקדש למפגשי צוות, דיונים והעלאת רעיונות יצירתיים.

 

אל תשכחו אביזרים

אביזרים יכולים לעשות הבדל גדול בעיצוב משרדי. תרכשו אביזרים שיקלו על ארגון ואחסון ויעזרו לשמור על מרחב עבודה נקי ומסודר. הוסיפו תאורה, צמחים ויצירות אומנות כדי ליצור סביבה אסטטית שתהיה נעימה לעובדים.

 

תעמדו באילוצי תקציב

ריהוט משרדי אינו דבר זול לכן, גם אם אתם חברת סטארטאפ בתחילת דרכה וגם אם אתם כבר עסק מבוסס, מומלץ להכין תקציב מסודר מראש ולעמוד בו.

 

סיכום

עברתם למקום חדש או שאתם מעוניינים לרענן את המשרדים הקיימים? המטרה של עיצוב וריהוט המשרדים היא תמיד ליצור סביבה שמשקפת את ערכי החברה, מחזקת את זהות המותג שלה ודואגת לבריאות ונוחות של צוות העובדים.

עיצוב משרדים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »