איך מקבלים אופטיון מרופא ומתי

סרטן המוח נחשב למחלה אלימה במיוחד שגורמת לתסמינים שמקשים על ההתנהלות היום – יומית. מי שמכירים את התחום מקרוב יודעים שהטיפול במחלה צריך להתבצע תוך שימוש במכשיר שנקרא אופטיון. המדריך הנוכחי יאפשר לכל החולים במחלה להכיר במכשיר הייעודי שמשנה את חייהם של רבים ותוקף את הסרטן באגרסיביות, במטרה להביא להחלמה מהירה ככל הניתן. הישארו אתנו ותגלו מתי ואיך אפשר לקבל אותו מהרופא המטפל.

 

מה בכלל עושה מכשיר האופטיון?

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי לאחר ששמעתם על המכשיר המתקדם מחברים או מכרים. אם כך, כדאי שתדעו שמדובר במכשיר מתקדם שמעניק טיפול עבור מי שחולים בגליובלסטומה (סרטן מוח שנחשב לאלים מאוד). הטיפול כולל שימוש בשדות חשמליים שפוגעים ומשמידים את הגידול הסרטני. חשוב לציין כי אין מדובר במכשיר פולשני, אלא במכשיר שמעביר את האותות החשמליים באופן חיצוני בתדרים מתחלפים ובעוצמה נמוכה יחסית.

האותות הללו מועברים אל האזורים שבהם נמצא הגידול הסרטני במוח והם מביאים לשיבוש של הליך התחלקות התאים (כך הם מונעים את החמרת המצב). המכשיר קל לנשיאה וניתן לקחת אותו ממקום למקום בקלות. עובדה זו מאפשרת לחולים להתנהל כרגיל ולא לפגוע בסדר היום שלהם. חולים רבים בוחרים להשתמש במכשיר האופטיון, בגלל היתרונות הרבים שלו שהוצגו בפניכם עד כה.

טיפול בגליובלסטומה

זו הדרך שתאפשר לכם לקבל את המכשיר

לא כל מטופל יכול לקבל הפניה לקבלת מכשיר אופטיון מהרופא שלו. צריך להגיע תחילה אל רופא אונקולוג שימסור הפניה לביצוע בדיקות דימות מקיפות. שכן, אלה יוכלו לגלות אם המטופל אכן סובל ממחלת הגליובלסטומה. לאחר אימות המחלה, הרופא צפוי לדון עם המטופל אודות אפשרויות הטיפול. שכן, כל מטופל בוחר בדרך המתאימה עבורו ביותר. יש מטופלים שבוחרים לפנות אל ניתוח חירום (בהמלצת הרופא כמובן), בעוד אחרים מבקשים לקבל הפנייה למכשיר האופטיון או לטיפולים אחרים.

 

כך תקבלו את האופטיון מהרופא שלכם

אם יש לכם אבחנה כחולים במחלת הגליובלסטומה, עליכם לפנות אל הרופא המטפל ולבקש ממנו הפניה לקבלת המכשיר (חשוב לציין שאם הרופא אבחן אתכם לא מזמן כחולים במחלה, אתם צפויים לקבל את הטיפול לאחר כחודש). לאחר הפנייה, הרופא ימסור לכם "טופס הפניה" ויבקש מכם למלא אותו. דעו כי אתם לא צריכים להתעסק עם שליחת הטופס. שכן, הרופא אחראי למסור אותו אל הגורמים המוסמכים, כדי שהחברה שמספקת את המכשיר תיצור עמכם קשר.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להשיג אופטיון

עכשיו אתם מכירים את מכשיר האופטיון מקרוב, כך שנותר לכם רק לפנות אל הרופא המטפל שלכם ולציין בפניו את ההתעניינות במכשיר. רגע לפני שהמדריך יסתיים, נבקש מכם להעביר את המידע שהוצג לעיל לחולים נוספים, כדי שכל החולים בגליובלסטומה יכירו במכשיר המתקדם שיכול להוביל לעיכוב משמעותי של התפתחות התאים הסרטניים במוח.

לקבל אופציה מרופא

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »