כמה כסף מגיע לי במקרה של פציעה בחו"ל

פציעה בחו"ל היא בוודאי לא אירוע נעים. אף אחד לא טס לחו"ל על מנת להיפצע, אך בכל זאת, יש לא מעט ישראלים שטסים לחו"ל ובסופו של דבר חוזרים עם פציעה פיסית, משמעותית יותר או משמעותית פחות. במקרה כזה של פציעה, ניתן לקבל פיצויים כספיים משמעותיים. במאמר הבא נסביר כמה כסף מגיע לכם במקרה של פציעה בחו"ל. 

 

פציעה בחו"ל

פציעות בחו"ל יכולות להיגרם במגוון דרכים. נפילה לא טובה בעת חופשת סקי באירופה, חתך שנגרם בעת טיול אחרי צבא בדרום אמריקה או החלקה באמצע הסתובבות ברחוב גשום באירופה. חלק מהפציעות עשויות להיות משמעותיות מאוד, וברוב המקרים הנפצע יצטרך להתפנות לקבלת טיפול רפואי במדינה זרה.

כמו כן, הפציעה יכולה להשפיע עליו גם לאחר החזרה מחו"ל. במקרים של פציעה בחו"ל, אפשר לקבל פיצויים כספיים. באתר קליימיט תוכלו לקרוא עוד על כך.

 

כיצד להבטיח פיצוי?

כדי להבטיח פיצוי, כדאי לכם קודם כל לקבל ליווי מקצועי מעורך דין המתמחה בתחום. עורך דין שמומחה בחוקים של המדינה בה נפצעתם ובהשגת פיצויים לפי שנפצעו בחו"ל, יסייע לכם לממש את הפיצויים שמגיעים לכם. בנוסף, כאשר אתם נפצעים, מוטב שתפנו לקבל טיפול רפואי. תעדו את הפציעה שלכם ושמרו את הקבלות השונות. כל אלו יסייעו לכם להבטיח פיצוי כספי בבוא העת.

 

גובה הפיצוי

גובה הפיצוי בתאונה בחו"ל הוא אף פעם לא אחיד. גם בארץ, תאונות שונות יכולות להוביל למתן פיצויים שונה. בחו"ל, יש גם להתחשב בסוג של התאונה מצד אחד, אך גם להתחשב בחוקים הרלוונטיים, שמשתנים בין מדינה למדינה.

 

סוג התאונה

כפי שבישראל ניתן לסווג תאונות לתאונות שונות, כמו תאונות עבודה או תאונות דרכים, המקנות זכויות מסוימות לנפגעים, הדבר קורה גם בחו"ל. סוג מסוים של תאונה כלשהי שנגרם במדינה מסוימת, יכול לזכות את הנפגע בקבלת פיצויים שונים.

 

משתנה בין כל מדינה

כל מדינה מפעילה מערכת חוקים משלה. ייתכן שתאונה מסוימת במדינה אחת יכולה לזכות אתכם בפיצויים גבוהים במיוחד, בעוד שתאונה דומה במדינה אחרת תאפשר לכם לקבל סכום נמוך של פיצויים.

 

פיצוי בהתאם להתיישנות

אנשים רבים נוטים להתמהמה ולחכות עם פנייה אל עורך דין או אל גופים כאלו ואחרים שמסייעים בהגשת תביעות וקבלת פיצויים כספיים. הדבר יכול לפגוע בצורה משמעותית בסיכוי שלהם לקבל פיצויים גבוהים. במדינות רבות, כמו במדינת ישראל, קיימים חוקי התיישנות.

 

סיוע ממומחים

אין סכום קבוע של פיצויים שניתן להבטיח לאדם שנפצע בחו"ל. במקרים מסוימים ניתן לקבל מספר פיצויים ממספר מקורות שונים. לכן, כדי להבטיח שתוכלו לקבל את הפיצויים הגבוהים ביותר שניתן, כדאי לכם להסתייע במומחים. גופים שונים, העובדים עם מגוון עורכי דין מסביב לעולם, שבקיאים בחוקים ובמערכות משפט זרות, יוכלו לסייע לכם להשגת פיצויים אלו.

פציעה בחו"ל

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »