האם אימון עסקי הוא הוצאה מוכרת?

המטרה העיקרית של אימון עסקי היא לשפר את נקודות התורפה של העסק, את הביצועים ולכבוש יעדים חדשים. האם אימון עסקי הוא הוצאה מוכרת? גלו בכתבה שלפניכם.

 

לאיזה סוגי עסק מתאים אימון עסקי?

אימון עסקי עם רועי עמוס מתאים לא רק לתאגידים גדולים או עסקים בינוניים, אלא גם לעסקים קטנים דווקא מפני שמדובר על "מופע של אדם אחד", חשוב מאוד לעשות אימון עסקי.

לעיתים מרוב שאנחנו מתעמקים בעבודה ונכנסים לנדבכים קטנים, אנחנו מתקשים לראות את התמונה המלאה. יתרה מזאת, כשאנחנו מתעסקים ב"לעבוד" אנחנו פחות מתעסקים בהסתכלות קדימה, או שיפור וייעול תהליכים. בדיוק בגלל הסיבות האלו, כדאי ורצוי לשלב אימון עסקי.

 

האם אימון עסקי נחשב להוצאה מוכרת?

אימון עסקי נחשב ל-100% הוצאה מוכרת. איזה כיף! לא רק שתוכלו ליהנות משיפור עסקי מדהים והשגת היעדים שלכם, תוכלו גם להזדכות על התשלום בסוף השנה כהוצאה מוכרת.

 

מה אפשר להשיג באימון עסקי?

באותה מידה שאתם צריכים הדרכה, או ייעוץ כמדובר בעולמות החדשים לכם, לדוגמא שיווק, ככה גם כשאתם מרגישים "תקועים" עם העסק, יש לכם תחושה שאפשר לייעל ולהרוויח ויתר, או שאתם מרגישים שהעובדים שלכם צריכים דחיפה, אימון עסקי הוא התשובה.

 

מה עושים באימון עסקי?

בשלב הראשון, מאמן עסקי מגיע ל"התבוננות". שיחה עם המנכ"ל או בעל העסק, שיחה עם עובדים (במידה ויש כאלו) שעובדים הרבה זמן, בדיקת הנהלים ותהליכי העבודה וכמובן דוח"ות כספיים.

בשלב השני, לאחר הבנת הבעיות, נקודות התורפה והגדרתן, מתחילה החשיבה על פתרונות יעילים שישפרו את העסק. לדוגמא, אם העסק עובד עם חברת שליחויות במשך הרבה זמן ובמהלך הזמן הזה צצו חברות חדשות, המציעות הסכם טוב יותר, במחירים טובים יותר. שינוי מערך השליחויות יכול לחסוך אלפי שקלים בחודש וזה רק חלק קטן מעשרות שינויים שאפשר לעשות.

בשלב השלישי, מגדירים את התוצאות הרצויות מהשינויים שאנחנו מבצעים. אם לא נגדיר מראש את מה שנרצה להשיג, יהיה לנו מאוד קשה להבין האם הצלחנו.

בשלב הרביעי, מוציאים לפועל את התוכנית. אחרי שיבנו, התבוננו, חקרנו ובנינו תוכנית מבוססת על יעדים, זה הזמן להניע את הגלגל.

השלב החמישי, האחרון ואולי המרגש ביותר, התוצאות. אחרי שהשקענו את הזמן והכסף הנדרשים, זה המקום לבחון את התוצאות אל מול היעדים. המשימה הצליחה? מדהים! הגיע הזמן לבנות תוכנית לכמה שנים קדימה ולהגדיר לאן אנחנו רוצים לצמוח. אם התוכנית לא הצליחה, או הצליחה בחלקה, מנתחים למה זה קרה, משפרים ומנסים שוב.

 

לסיכום,

עסק מצליח הוא עסק הנמצא בצמיחה כל הזמן. התבוננות, הגדרת הבעיות, בניית תוכנית לטיפול מבוססת יעדים והוצאתה לפועל היא קריטית בכל עסק. אם אתם רוצים לצמוח ולא משנה מה גודל העסק שלכם, כדאי לכם לשלב מאמן עסקי.

שטרות של יורו

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »