האם אפשר לקבל החזר מס על השקעה בנדל"ן בארה"ב 

יותר ויותר משקיעים בשנים האחרונות לוקחים החלטה להשקיע בנדל״ן בארצות הברית. להשקעה בנדל״ן בארצות הברית יתרונות רבים ובתור משקיעים או משקיעים פוטנציאלים עליכם להכיר את התחום לעומק כדי לדעת אם איפה כמה ומתי שווה להשקיע בנדל״ן בארצות הברית. אחר הנושאים החשובים ביותר שיש לחקור כשאתם מחליטים להשקיע בנדל״ן הוא מיסוי. מיסוי יכול להשפיע על ההחלטה שלכם לכאן או לכאן. הבנה נרחבת של המיסוי תעזור לכם לענות על שאלות כגון – האם המספרים המוצעים רלוונטיים או שמא צריך להוריד מהם את המס?

במאמר זה נתמקד בשאלת החזרי מס על השקעות בארצות הברית – האם אפשר לקבל החזרי מס ואם כן איך מקבלים?

 

משקיעים זרים

ארצות הברית תמיד משכה משקיעים זרים ואף יותר בשנים האחרונות בעקבות רפורמת המס של טראמפ. אם יש לכם השקעה בארצות הברית אתם מחויבים להגיש בארצות הברית דוחות מס שנתיים. אך בארצות הברית אתם תדווחו רק על ההכנסות שלכם בארצות הברית – ותדרשו לשלם מס רק על ההכנסות בארצות הברית. חשוב לדעת שכן יש כאן כפל הגשות, אבל לא תשלמו פעמיים בגלל אמנת המס עליה חתומות ישראל וארצות הברית.

 

מה זה אמנת מס?

בתור משקיעים זרים אתם תושבים של מדינה אחרת, במקרה הזה ישראל – וגם בישראל תדרשו לדווח על ההכנסות שלכם – אבל חשוב לדעת שיש אמנת מס בין ישראל לארצות הברית ולכן לא תשלמו כפל מס. לפי אמנת המס אתם תשלמו את עיקר המס על הנכס במדינה בה הנכס נמצא. במקרים מסוימים תהיו זכאים להחזר מס אחרי ההגשות השונות במצב זה יכול להיות שתקבלו החזר או מישראל או מארצות הברית.

עליכם להגיש את הדוחות בשתי המדינות ובעזרתם של אנשי מקצוע מקצועיים ומיומנים המכירים את החוק היטב לא תצטרכו לשלם פעמיים. תיאום המס דורש לא מעט עבודה בירוקרטית אך בהחלט אפשרית. כמובן שלא היינו מסתמכים רק על אנשי מקצוע. כשאתם הופכים למשקיעים אתם נכנסים ל״ליגה של הגדולים״ בעצם ״עולים כיתה״ ולכן חשוב לאין שיעור שתרכשו ידע כמה שיותר מקיף על מנת שתדעו מה קורה עם הכסף שלכם. רכשו את הידע שלכם במכללה מוכרת ובעלת מוניטין כגון לימודי יזמות נדלן – מכללת CPI

 

איך מטפלים בעניין?

באופן עקרוני עליכם להגיש דוחות מס בשתי המדינות – המדינה בה אתם תושבים והיא מרכז החיים שלכם והמדינה בה הנכס נמצא. בעוד בארץ אנחנו מכירים לרוב את הדוחות והמילוי וההגשה נעשים בשפת האם שלנו, בארצות הברית ההגשה עלולה להיות יותר סבוכה עבורנו. לכן חשוב להכיר וללמוד את הנושא היטב. מהרגע הראשון שהתחלתם להשקיע שימרו על סדר בכל הנוגע למסמכים. דאגו שיהיה לכם הכל בצורה מסודרת וזמינה ותחסכו לעצמכם הרבה כאבי ראש כשאתם באים להכין את הדוחות.

 

לסיכום

אל תשלמו כפל מס! לימדו את הנושא היטב וודאו שאתם עושים פה את ההחלטה והפעולה החכמות ביותר. זו הדרך היחידה למקסם את ההשקעה שלכם.

השקעות נדל"ן

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »